Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   oczernianie firmy w internecie

oczernianie firmy w internecie

Data: 2009-11-30 08:46:17
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie
Witam, co mogę zrobić...

Mam firmę usługową (branża kosmetyczna) - młoda działalność i przeczytałem o swojej firmie że w skrócie:

- jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

oczywiście mamy autoklaw mamy również ubezpieczenie OC zawodowe od tego w ogóle zaczynaliśmy myślenie o działalności... jest to podstawa i tyle a tu sugesita że nie sterylizujemy narzędzi pracy !!!!!

- kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach pracowała w innym miejscu....

tu kolejne oszczerstwo ponieważ na sprzęcie nie oszczędzaliśmy za sprzęt do zabiegu X moglibyśmy kupić 5 takich sprzętów niższej jakości a na kosmetykach pracujemy różnych - wypracowanych - dających najwięcej korzyści dla klienta czyli zabieg X robiony jest kosmetykiem A , zabieg Y - B

I teraz nie wiem co robić ponieważ firma dopiero zaczęła działalność a już poleciał moim zdaniem czarny PR. Blagam Państwa co robić w tej sytuacji oraz czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki paragraf to się kwalifikuje

pozdrawiam

Data: 2009-11-30 08:19:13
Autor: Jacek_P
oczernianie firmy w internecie
@dams napisal:
- jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

To jest oszczerstwo i mozesz je scigac prawnie, ale

- kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach pracowała w innym miejscu....

to tylko opinia, do ktorej wyrazania klient ma prawo.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-11-30 09:14:45
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie
dodam tylko że informacje te ktoś umieścił w wątku dotyczącym polecanych firm z mojej branży w mojej okolicy na forum gazety wyborczej

pzdr

Data: 2009-12-01 07:43:55
Autor: Michał Gut
oczernianie firmy w internecie
Moim zdaniem jesli to co one wypisuja to klamstwa to staraj sie ukarac przez sad z zasadzeniem zadoscuczynienia i odszkodowania. Bardzo bardzo mozliwe ze to konkurencja:))))) tym bardziej skuteczne wytropienie moze konkurencje usadzic
a jak wygrasz to w honorowym miejsciu powiesisz pisemne przeprosiny od konkurencji.
oczywiscie + ogloszenie publiczne (i tu proponuje zmusic do wykupienia 2-4 tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil ci przeprosiny = darmowa reklama) :D

Data: 2009-12-01 09:23:28
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie


Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf2dmn$iv5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Moim zdaniem jesli to co one wypisuja to klamstwa to staraj sie ukarac przez sad z zasadzeniem zadoscuczynienia i odszkodowania. Bardzo bardzo mozliwe ze to konkurencja:))))) tym bardziej skuteczne wytropienie moze konkurencje usadzic
a jak wygrasz to w honorowym miejsciu powiesisz pisemne przeprosiny od konkurencji.
oczywiscie + ogloszenie publiczne (i tu proponuje zmusic do wykupienia 2-4 tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil ci przeprosiny = darmowa reklama) :D


tylko jak się za to zabrać - nie mam pewności że to konkurencja ale że tak powiem "intuicję" która zapewne nie zawiedzie ;]

aha zacytuję tekst pierwszej pani:
"Powinnaś pomyśleć , jeśli decydujesz się na eksperymenty, czy czasami za tę
niską cenę nie dostaniesz więcej,niż byś chciała!
Bo nie wiem, czy Ty wiesz,że mikrodermabrazja diamentowa wymaga sterylizacji
głowic w AUTOKLAWIE! Zapytałaś czy taki mają?
Ja wiem, że nie, bo zajrzałam na stronę, którą podałaś i nic o tym tam nie ma.
Gdyby był, to by się tym chwaliły z pewnością, bo to bardzo drogie urządzenie.A
po takim zabiegu zabrudzonymi biologicznym materiałem głowicami można nieźle
odcierpieć...Zbiera się na nich naskórek innych osób, często z różnymi syfami ,a
potem kosmetyczka jeździ tą głowicą po twojej twarzy.Ja już wiem,że warto
zapłacić więcej za zabieg bezpieczny."

i drugiej:
" to chyba wiesz, że ten aparat, którym pracują w "NAZWAMOJEJFIRMY" to
nie najwyższa, ale najniższa klasa...
Zresztą kosmetyki tej firmy też. Pracowałam i tym aparatem i kosmetykami w
salonie na Pradze, więc dobrze je znam. Klientki dają się jednak nabierać, bo
się nie znają. Dopiero po kolejnym zabiegu się zaczynają zastanawiać gdzie te
wspaniałe efekty. "

pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre zaczął działalność a już tyle opini :]

pozraiwm

Data: 2009-12-01 10:16:20
Autor: RadoslawF
oczernianie firmy w internecie
Dnia 2009-12-01 09:23, Użytkownik @dams napisał:

pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre zaczął działalność a już tyle opini :]

Typowe pieprzenie na temat na który się nie ma pojęcia.
Ale oczywiście nie wyklucza to działania na rzecz konkurencji.
Z drugiej strony pytanie w jaki sposób wystartowała ta dyskusja.
Bo jeśli od natrętnej reklamy w miejscu nie koniecznie do tego
przeznaczonej to chyba wiesz że najskuteczniejszą metodą na takiego
reklamowego spamera jest zmieszać reklamowana firmę z błotem.
Dokładnie tak jak w cytowanych wypowiedziach.


Pozdrawiam

Data: 2009-12-01 10:30:08
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie
Z drugiej strony pytanie w jaki sposób wystartowała ta dyskusja.
Bo jeśli od natrętnej reklamy w miejscu nie koniecznie do tego
przeznaczonej to chyba wiesz że najskuteczniejszą metodą na takiego
reklamowego spamera jest zmieszać reklamowana firmę z błotem.
Dokładnie tak jak w cytowanych wypowiedziach.

typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

pzdr

Data: 2009-12-01 13:11:32
Autor: RadoslawF
oczernianie firmy w internecie
Dnia 2009-12-01 10:30, Użytkownik @dams napisał:

typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

To potraktuj jako wypowiedzenie wojny przez konkurencję.
Uzupełnij informację na stronie www o brakujące (wedle
niektórych) dane.
Zatrudnij fachowca który będzie wypowiadał się imieniu
twojej firmy. To powinien być ktoś obcy komu nie puszczą
nerwy w wymianie zdań.


Pozdrawiam

Data: 2009-12-02 10:05:08
Autor: Michał Gut
oczernianie firmy w internecie
koszty koszty koszty

nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi - jednoczesnie w watku zlozylbym dementi

Data: 2009-12-02 09:04:01
Autor: Olgierd
oczernianie firmy w internecie
Dnia Wed, 02 Dec 2009 10:05:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi

A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze sądowej"?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-12-02 11:25:08
Autor: Michał Gut
oczernianie firmy w internecie
nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi

A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze
sądowej"?
uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.
nikt mu nie wyda logów tego forum,  nie poda ostatniego numeru ip. a nawet jak dostanie ip to tepsa czy inny operator telekomunikacyjny nie wskaze miejsca skad. od tego jest prokuratura - juz od ladnych paru lat nie ma u nas anonimowosci:) wszystkie polaczenia sa logowane

Data: 2009-12-02 10:30:06
Autor: Olgierd
oczernianie firmy w internecie
Dnia Wed, 02 Dec 2009 11:25:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi

A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze
sądowej"?

uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.

Owszem, w ściśle określonych przypadkach -- art. 488 kpk. Ale wyniki ustalenia też kierowane są do sądu, nie do rzekomo pokrzywdzonego.

juz od ladnych paru lat nie ma u nas
anonimowosci wszystkie polaczenia sa logowane

Mogą być, ale nie są: art. 15 Dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego.

Ale wiesz co jest najlepsze? Że są w Polsce radcowie i adwokaci, którzy myślą, że można wszystko ;-) Niedługo takimi wezwaniami będę mógł sobie deliję podbić! :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-11-30 09:33:24
Autor: Henry(k)
oczernianie firmy w internecie
Dnia Mon, 30 Nov 2009 08:46:17 +0100, @dams napisał(a):

I teraz nie wiem co robić ponieważ firma dopiero zaczęła działalność a już poleciał moim zdaniem czarny PR. Blagam Państwa co robić w tej sytuacji oraz czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki paragraf to się kwalifikuje

Przyzwyczaj się - będzie jeszcze gorzej...
Ewentualnie poczekajcie aż ktoś was rzeczywiście oczerni, bo to co
napisałeś się nie załapie.

Pozdrawiam,
                 Henry

Data: 2009-11-30 18:02:45
Autor: ola
oczernianie firmy w internecie
zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:4b13784b$1news.home.net.pl...
Witam, co mogę zrobić...

Mam firmę usługową (branża kosmetyczna) - młoda działalność i przeczytałem o swojej firmie że w skrócie:

- jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

oczywiście mamy autoklaw mamy również ubezpieczenie OC zawodowe od tego w ogóle zaczynaliśmy myślenie o działalności... jest to podstawa i tyle a tu sugesita że nie sterylizujemy narzędzi pracy !!!!!

- kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach pracowała w innym miejscu....

tu kolejne oszczerstwo ponieważ na sprzęcie nie oszczędzaliśmy za sprzęt do zabiegu X moglibyśmy kupić 5 takich sprzętów niższej jakości a na kosmetykach pracujemy różnych - wypracowanych - dających najwięcej korzyści dla klienta czyli zabieg X robiony jest kosmetykiem A , zabieg Y - B

I teraz nie wiem co robić ponieważ firma dopiero zaczęła działalność a już poleciał moim zdaniem czarny PR. Blagam Państwa co robić w tej sytuacji oraz czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki paragraf to się kwalifikuje

pozdrawiam



Data: 2009-12-01 01:42:51
Autor: SDD
oczernianie firmy w internecie

Użytkownik "ola" <ola.maleszko@gmail.com> napisał w wiadomości news:hf0ugb$g19$1nemesis.news.neostrada.pl...

szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

Np. w Czestochowie taki czarny PR - poki co skutecznie - odstrasza klientow nowo wybudowanej galerii handlowej :)

Pozdrawuiam
SDD

Data: 2009-12-01 10:27:04
Autor: pmlb
oczernianie firmy w internecie

"ola" <ola.maleszko@gmail.com> wrote in message news:hf0ugb$g19$1nemesis.news.neostrada.pl...
zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

Dokladnie!
Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze konkurencja czy sfrustrowany klient!
Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?
Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak najszybciej, zrob zdjecia opisz...
Pisza o kosmetykach, wyjasnij, pokaz zdjecia itp... Widac tego klient pragnie by bylo na stronie internetowej to napisane a ty (autorka) jak sierota dzwonisz po kawalerie... przysluge ci zrobili!!!
Normalnie wymiekam, masz kawe na lawe co masz zmienic a ty zamiast sie cieszyc, ze konkurencja ci POMAGA to jeszcze chcesz kawaleri! -pisze o autorce watku-
Zawsze negatywy nalezy obracac w pozytywy, inaczej daj sobie (autorka) luz i nie prowadz firmy.
Znac sie na "robocie" a znac sie na prowadzeniu biznesu to dwie rozne sprawy.
Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc. Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na pewno nie spi...

Data: 2009-12-01 11:50:39
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie


Użytkownik "pmlb" <pmlb@domino.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Wb6Rm.585$Dl4.477@newsfe08.ams2...

"ola" <ola.maleszko@gmail.com> wrote in message news:hf0ugb$g19$1nemesis.news.neostrada.pl...
zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

Dokladnie!
Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze konkurencja czy sfrustrowany klient!
Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?

myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając dział "nikt nie umarł" ?

Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak najszybciej, zrob zdjecia opisz...

na stronie są informacje o markach sprzętu jakich używam a że sterylizuję narzędzia to chyba logiczne - samo pisanie o tym jest dla mnie podejrzane - nie widziałem stomatologa informującego że sterylizuje narzędzia w autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi jest czymś najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc. Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na pewno nie spi...


tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
pzdr

Data: 2009-12-01 13:15:34
Autor: RadoslawF
oczernianie firmy w internecie
Dnia 2009-12-01 11:50, Użytkownik @dams napisał:

myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając dział "nikt nie umarł" ?

Zatrudnij kogoś i niech on napisze że u Ciebie w porównaniu z
konkurencją jeszcze nikt nie umarł.
Twoje zdanie zawsze będzie mniej wiarygodne niż "uprzejmego
przygodnego przechodnia/dyskutanta/klienta".


Pozdrawiam

Data: 2009-12-01 20:14:46
Autor: pmlb
oczernianie firmy w internecie
Dokladnie!
Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze konkurencja czy sfrustrowany klient!
Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?

myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając dział "nikt nie umarł" ?

Nie popadajmy w skarjnosci. Jak ktos napisze, ze USA to kraj terrorystyczny oznacza to, ze na Polske USA zrzuci rakiety?
Nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie wierzyc w plotki o trupach rozpuszczane przez anonimowych uczestnikow grup dyskusyjnych...
Predzej ludzie wezma taka osobe za debila. Alew jak ci pisza, ze na stronie nie masz informacji o np. sterylizacji, to wybacz... masz darmowe badania socjologiczne:)
Zamiesc, informacje, ze w stylu: do styrylizacji uzywamy najnowszego urzadzenia ble ble... kurde, czy to takie trudne?

Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak najszybciej, zrob zdjecia opisz...

na stronie są informacje o markach sprzętu jakich używam a że sterylizuję narzędzia to chyba logiczne - samo pisanie o tym jest dla mnie podejrzane - nie widziałem stomatologa informującego że sterylizuje narzędzia w autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi jest czymś najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

Wiec o tym napisz! Nie w formie takiej: oczywiscie serylizujemy sprzet itp. Ale np. tak jak napisalem ci wyzej.
Uloz to w logiczna calosc, tak by ta cholerna styrylizacja stala sie wrecz twoja wizytowka:) O kosmetyckach to samo. Pokaz ze wiesz co robisz i czym robisz. Widac do tego sie przyczepili to zamien to w mocne strony.


Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc. Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na pewno nie spi...


tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
pzdr

No wlasnie o to biega. By nie biegac po @kawalerie@ ale osobe ktora tak pisze zniszczyc na odleglosc ja wlasna bronia. Wowczas nikt juz jej wiary nie da i uzna ja za trola.

oczernianie firmy w internecie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona