oczernianie firmy w internecie

Data: 2009-11-30 09:14:45
Autor: @dams
oczernianie firmy w internecie
dodam tylko że informacje te ktoś umieścił w wątku dotyczącym polecanych firm z mojej branży w mojej okolicy na forum gazety wyborczej

pzdr

Data: 2009-12-01 07:43:55
Autor: Michał Gut
oczernianie firmy w internecie
Moim zdaniem jesli to co one wypisuja to klamstwa to staraj sie ukarac przez sad z zasadzeniem zadoscuczynienia i odszkodowania. Bardzo bardzo mozliwe ze to konkurencja:))))) tym bardziej skuteczne wytropienie moze konkurencje usadzic
a jak wygrasz to w honorowym miejsciu powiesisz pisemne przeprosiny od konkurencji.
oczywiscie + ogloszenie publiczne (i tu proponuje zmusic do wykupienia 2-4 tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil ci przeprosiny = darmowa reklama) :D

Data: 2009-12-01 09:23:28
Autor: @dams

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hf2dmn$iv5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

tylko jak się za to zabrać - nie mam pewności że to konkurencja ale że tak powiem "intuicję" która zapewne nie zawiedzie ;]

aha zacytuję tekst pierwszej pani:
"Powinnaś pomyśleć , jeśli decydujesz się na eksperymenty, czy czasami za tę
niską cenę nie dostaniesz więcej,niż byś chciała!
Bo nie wiem, czy Ty wiesz,że mikrodermabrazja diamentowa wymaga sterylizacji
głowic w AUTOKLAWIE! Zapytałaś czy taki mają?
Ja wiem, że nie, bo zajrzałam na stronę, którą podałaś i nic o tym tam nie ma.
Gdyby był, to by się tym chwaliły z pewnością, bo to bardzo drogie urządzenie.A
po takim zabiegu zabrudzonymi biologicznym materiałem głowicami można nieźle
odcierpieć...Zbiera się na nich naskórek innych osób, często z różnymi syfami ,a
potem kosmetyczka jeździ tą głowicą po twojej twarzy.Ja już wiem,że warto
zapłacić więcej za zabieg bezpieczny."

i drugiej:
" to chyba wiesz, że ten aparat, którym pracują w "NAZWAMOJEJFIRMY" to
nie najwyższa, ale najniższa klasa...
Zresztą kosmetyki tej firmy też. Pracowałam i tym aparatem i kosmetykami w
salonie na Pradze, więc dobrze je znam. Klientki dają się jednak nabierać, bo
się nie znają. Dopiero po kolejnym zabiegu się zaczynają zastanawiać gdzie te
wspaniałe efekty. "

pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre zaczął działalność a już tyle opini :]

pozraiwm

Data: 2009-12-01 10:16:20
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-01 09:23, Użytkownik @dams napisał:

pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre zaczął działalność a już tyle opini :]

Typowe pieprzenie na temat na który się nie ma pojęcia.
Ale oczywiście nie wyklucza to działania na rzecz konkurencji.
Z drugiej strony pytanie w jaki sposób wystartowała ta dyskusja.
Bo jeśli od natrętnej reklamy w miejscu nie koniecznie do tego
przeznaczonej to chyba wiesz że najskuteczniejszą metodą na takiego
reklamowego spamera jest zmieszać reklamowana firmę z błotem.
Dokładnie tak jak w cytowanych wypowiedziach.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-01 10:30:08
Autor: @dams
[...]

typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

pzdr

Data: 2009-12-01 13:11:32
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-12-01 10:30, Użytkownik @dams napisał:

typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

To potraktuj jako wypowiedzenie wojny przez konkurencję.
Uzupełnij informację na stronie www o brakujące (wedle
niektórych) dane.
Zatrudnij fachowca który będzie wypowiadał się imieniu
twojej firmy. To powinien być ktoś obcy komu nie puszczą
nerwy w wymianie zdań.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-02 10:05:08
Autor: Michał Gut
oczernianie firmy w internecie
koszty koszty koszty

nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi - jednoczesnie w watku zlozylbym dementi

Data: 2009-12-02 09:04:01
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 02 Dec 2009 10:05:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

nie wiem jak duzy rozmach ma ale ja bym sie nie bawil w PRowca tylko
probowalbym na drodze sadowej ustalic kto za tym stoi

A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze sądowej"?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-02 11:25:08
Autor: Michał Gut
[...]

uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.
nikt mu nie wyda logów tego forum,  nie poda ostatniego numeru ip. a nawet jak dostanie ip to tepsa czy inny operator telekomunikacyjny nie wskaze miejsca skad. od tego jest prokuratura - juz od ladnych paru lat nie ma u nas anonimowosci:) wszystkie polaczenia sa logowane

Data: 2009-12-02 10:30:06
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 02 Dec 2009 11:25:08 +0100, Michał Gut napisał(a):

[...]

Owszem, w ściśle określonych przypadkach -- art. 488 kpk. Ale wyniki ustalenia też kierowane są do sądu, nie do rzekomo pokrzywdzonego.

juz od ladnych paru lat nie ma u nas
anonimowosci wszystkie polaczenia sa logowane

Mogą być, ale nie są: art. 15 Dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego.

Ale wiesz co jest najlepsze? Że są w Polsce radcowie i adwokaci, którzy myślą, że można wszystko ;-) Niedługo takimi wezwaniami będę mógł sobie deliję podbić! :-)