oczernianie firmy w internecie

Data: 2009-11-30 08:19:13
Autor: Jacek_P
oczernianie firmy w internecie
@dams napisal:
- jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

To jest oszczerstwo i mozesz je scigac prawnie, ale

- kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach pracowała w innym miejscu....

to tylko opinia, do ktorej wyrazania klient ma prawo.

--
Pozdrawiam,

Jacek

oczernianie firmy w internecie