od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów

Data: 2015-02-11 03:05:05
Autor: az.anonim
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
Więc biednie, zwłaszcza dla tych którzy otworzyli konto jako pierwsi i nie byli objęci limitem kwotowym. Lepiej przenieść środki do BGŻOptima (limit dwa razy wyższy) lub do Millennium: 3.3%  takim samym limitem.

Wiecej na:
http://livesmarter.pl/oprocentowanie-specjalne-do-3-5-procent-na-smart-koncie/

Data: 2015-02-11 12:18:37
Autor: wiatrak
W dniu 2015-02-11 o 12:05, az.anonim pisze:
[...]

Moje piniondze już wyszły.

Data: 2015-02-11 11:15:36
Autor: bi123
W dniu środa, 11 lutego 2015 12:18:42 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
> [...]
>
> Lepiej przenieść środki do BGŻOptima (limit dwa razy wyższy) lub do Millennium: 3.3%  takim samym limitem.

Moje też. I już do FM/Smart Banku nigdy nie wrócą. Po raz trzeci  mam problemy z lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po nieskutecznym namawianiu na odnowienie lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to później środki nie wróciły w dniu zakończenia kolejnej lokaty, a ostatnio 10 kPLN wysłane 2 lutego na Lokatę Powitalną Smart - wyparowało. W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank rzekomo z powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania twierdzi, że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank zaakceptował wniosek i w mailu podał numer do przelewu, drugi raz twierdzi, że pomyłkowo zwrócono środki już dwukrotnie (!) w dniach 2 i 3 lutego i przy okazji prosi by odesłać jeden przelew z powrotem (!). Czy to jest profesjonalne działanie? Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy. Do trzech razy sztuka.

Data: 2015-02-12 02:36:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów

<bi123@o2.pl> 322acf32-5d4c-479f-9b74-7c39d876c0bd@googlegroups.com

[..] zarzekam się że już nigdy. Do trzech razy sztuka.

Ja miałem dość po pierwszym.

Data: 2015-02-11 12:25:09
Autor: Forall
On 11.02.2015 12:18, wiatrak wrote:
[...]

Pewnie tam teraz prawie wszystko leci do T-mobile :-)

Data: 2015-02-11 03:29:36
Autor: jj
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
Ja zdarzylem do Piaseczna :D

Data: 2015-02-11 12:35:48
Autor: wiatrak
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnoś ciowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla o becnych klientów

Ja zdarzylem do Piaseczna :D

  Ja natomiast zdążyłem.

Data: 2015-02-11 04:02:58
Autor: jj
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
  Ja natomiast zdążyłem.
Dziękuję za zwrócenie uwagi (i mówię to bez sarkazmu).

Data: 2015-02-12 08:14:17
Autor: 666
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się załapał na Piaseczno ;-))??

-- -- -
Moje piniondze już wyszły.

Data: 2015-02-11 23:55:58
Autor: jj
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
20kzl do bgzoptima na 4%, reszta nie wiem

Data: 2015-02-12 10:12:59
Autor: 666
od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
Ale to tylko raz w życiu?

-- -- -
bgzoptima na 4%

Data: 2015-02-12 01:44:49
Autor: bi123
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 08:15:35 UTC+1 użytkownik  666 napisał:
Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się załapał na Piaseczno ;-))??

-- -- -
> Moje piniondze już wyszły.

Z "braku laku" 3,6% w Idea na 3 lub 4 m-ce do 1 mln PLN. Wnioski do 15 lutego, przelew do końca miesiąca.

Data: 2015-02-12 02:32:13
Autor: az.anonim
W dniu czwartek, 12 lutego 2015 10:44:50 UTC+1 użytkownik bi...@o2.pl napisał:

Z "braku laku" 3,6% w Idea na 3 lub 4 m-ce do 1 mln PLN. Wnioski do 15 lutego, przelew do końca miesiąca.

O, to coś nowego. Już zapomniałem o Idea Bank, takie mieli ostatnio kiepskie oprocentowanie.

Dzięki za info.

Data: 2015-02-12 09:00:33
Autor: wiatrak
W dniu 2015-02-12 o 08:14,  666 pisze:
Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się
załapał na Piaseczno ;-))??

T-Mobile 3,8%

Data: 2015-02-14 10:29:41
Autor: Alf/red/
On 12/02/15 08:14,  666 wrote:
Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k

Co my tu optymalizujemy? Próbujecie wyszukać ofertę lepszą o pół pp...
Różnica 1pp na oprocentowaniu takiej kwoty to 40 zł miesięcznie.

To już chyba lepiej franki kupić i liczyć, że podskoczą znowu.
Albo akcje małej firmy.

--
Alf/red/

od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów