od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych

Data: 2011-11-22 12:22:38
Autor: PeterPan
od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
Data: 2011-11-22 04:12:56
Autor: Marcin
od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
On 22 Lis, 12:22, "PeterPan" <PeterPan1...@wp.pl> wrote:
a tak było miło

http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow_ekspresowych__NB...

idzie kryzys, NBP/BFG musi się jakoś zabezpieczyć przed
niekontrolowanym
wyciekiem gotówki (w przypadku paniki)

Marcin

Data: 2011-11-22 13:19:55
Autor: Przemek

Użytkownik "Marcin" <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał w wiadomości news:7212f1b5-d7b3-4d6c-9497-abb6d23a90c8h3g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Banki same sie zabezpieczaja...w 2008 jak chcialem w oddziale INGu wyplacic kase w miescie w kotrym mieszkalem od 3 lat i mialem zameldowanie tam oraz ten sam adres w danych konta to ING mnie spuscil na drzewo bo dyrektor oddzialu zarzadzil ze wiekszee kwoty (chyba powyzej 2 kilo wtedy ale moge sie mylic bo nie pamietam) wyplacja tylko ludziom ktorzy zakladali konta w ING w tym wlasnie oddziale- a chodzilo cos o 10-15 tys.
Wiec jak cos to zrobia taki numer albo stwierdza ze na razie nie wyplacaja do unormowania sytuacji i wtedy nawet przelewu nie zrobisz

Data: 2011-11-22 05:38:07
Autor: MK
od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
On 22 Lis, 12:22, "PeterPan" <PeterPan1...@wp.pl> wrote:
a tak było miło

http://wyborcza.pl/1,75248,10685277,Koniec_przelewow_ekspresowych__NB...

Nie wiem jak milo bylo, bo jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie korzystac
w Sorbnetu, za to juz z Bluecash korzystalem i to nie bedzie mialo
wplywu na taka usluge. Co wiecej KIR zamierza uruchomic usluge, ktora
bedzie pozwala na przelewy online miedzy bankami. O ile dobrze
pamietam rozpoczecie jej udostepniania bankom bylo planowane na
grudzien tego roku..

MK

Data: 2011-12-06 06:04:36
Autor: JaMyszka
od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych
W dniu wtorek, 22 listopada 2011, 14:38:07 UTC+1 użytkownik MK napisał:
[...]
[...]

Może masz na myśli Blue Media?
http://goo.gl/Iyjo0

--
Pozdrawiam :)
JM

od 8 grudnia koniec przelewów ekspresowych