od czasow Jordana jest TERAZ najlepszy czas na promocje kosza!

Data: 2009-05-15 10:26:20
Autor: lukassus
od czasow Jordana jest TERAZ najlepszy czas na promocje kosza!
wywiad z bratem Marcina Gortata tutaj:
http://www.sport.pl/koszykowka/1,65031,6609561,Gortatow_dwoch__koszykarz_i_bokser.html

"Boli mnie, że publiczna telewizja nie jest zainteresowana transmisjami meczów
z udziałem Marcina. Przecież mogliby odkupić prawa do pokazania jednego czy
dwóch spotkań. To byłaby większa promocja koszykówki niż jesienne mistrzostwa
Europy" R.G.

niech te słowa wszyscy w Polsce usłyszą! PLK, PZKosz, Ministerstwo Sportu, TVP
itd. Niech rozniesie się po wszystkich blogach, portalach, stronach
informacyjnych, radiach, telewizjach, wszędzie. Do roboty! Od czasu Jordana to najlepszy moment, żeby wypromować koszykówkę w Polsce!

Data: 2009-05-15 14:17:37
Autor: wiLQ
 lukassus napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmm, ale tylko zakladajac, ze zgadzasz sie z tymi slowami, a wg mnie to
przesada. IMHO dopoki Gortat gra takie ogony to jego obecnosc nijak nie
zacheca do sledzenia rozgrywek. To tak jakby Malysz byl przedskoczkiem
na jakis mistrzostwach. Moze i zaszczyt gdyby byl obiecujacym
mlodziakiem, ale z tego powodu tlumow przed TV by nie bylo. Moze w
przyszlym sezonie jak Gortat zmieni druzyne i bedzie gral regularnie ta
argumentacja nabierze wiecej tresci, ale to na dzis niewiadoma.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-15 12:35:53
Autor: lukassus
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
> [...]

przyszlym sezonie jak Gortat zmieni druzyne i bedzie gral regularnie ta
argumentacja nabierze wiecej tresci, ale to na dzis niewiadoma.

mnóstwo ludzi sprawdza po każdym meczu, jak zagrał Gortat. Dzięki temu Orlando
Magic są w tej chwili jednym z najlepiej rozpoznawalnych i znanych klubów NBA
w Polsce. Za kilka miesięcy gramy w Polsce Mistrzostwa Europy. Kiedy jak nie
teraz?

Kubica jeździ ogony a i tak wszyscy się nim zachwycają. Radwańska gra gorszy sezon, a i tak śledzi się jej poczynania. Małysz tyle sezonów skakał słabo, a w tvp wszystkie "jakże emocjonujące"
konkursy były pokazywane. Gołota nigdy nie wygrał ważnej walki, a i tak szum w Polsce był ogromny i
nadal jest, jak tylko wspomni się jego nazwisko. nie umniejszajcie roli Gortata w Orlando. Już wielokrotnie pokazał, że wymiata!

teraz wystarczy bardzo mało, by osiągnąć bardzo dużo ws. koszykówki w Polsce!

Data: 2009-05-15 15:02:32
Autor: wiLQ
od czasow Jordana jest TERAZ najlepszy czas na promocje kosza!
 lukassus napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

mnóstwo ludzi sprawdza po każdym meczu, jak zagrał Gortat.

W jaki sposob oceniasz to mnostwo?

[...]

Pominales jeden istotny drobiazg, wymienieni przez Ciebie sportowcy nie
tylko mieli dluzsze okresy swietnosci niz jeden wystep, ktorych Gortat
nie mial, ale moze przede wszystkim byli w scislej swiatowej czolowce w
swojej dyscyplinie. Gortat na dzisiaj niestety nie jest nawet w czolowce
wlasnej druzyny.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-15 23:12:38
Autor: Szczepan Radzki
  lukassus pisze:
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):
[...]

W tym sezonie jezdzi ogony.

Radwańska gra gorszy sezon, a i tak śledzi się jej poczynania.

Chyba Ty.

Małysz tyle sezonów skakał słabo, a w tvp wszystkie "jakże emocjonujące"
konkursy były pokazywane.

Bo skoki leca od 30 lat i zawsze w polsce beda eksperci i fani tego nudziarstwa.

Gołota nigdy nie wygrał ważnej walki, a i tak szum w Polsce był ogromny i
nadal jest, jak tylko wspomni się jego nazwisko.

A wiesz kto to Don King? Mniemam ze tak, wiec juz wiesz czemu byl szum .... i nie tylko w Polsce.

nie umniejszajcie roli Gortata w Orlando. Już wielokrotnie pokazał, że wymiata!

nowa pozycje ma? wymiatacz... kiedys to sie mowilo konserwator powierzchni plaskich

teraz wystarczy bardzo mało, by osiągnąć bardzo dużo ws. koszykówki w Polsce!

a tu racja.

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-17 23:17:51
Autor: L'e-szczur
On 15 Maj, 14:35, " lukassus" <lukas...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
> argumentacja nabierze wiecej tresci, ale to na dzis niewiadoma.

mnóstwo ludzi sprawdza po każdym meczu, jak zagrał Gortat.

Podobnie sprawdzalo gdy grali Lam(p)er i CTryb. I moze rozczarowan
bylo nieco mniej, ale jarac tez nie bylo sie czym.

Dzięki temu Orlando Magic są w tej chwili jednym z najlepiej rozpoznawalnych i znanych klubów NBA
w Polsce. Za kilka miesięcy gramy w Polsce Mistrzostwa Europy. Kiedy jak nie
teraz?

Kilka lat temu. Pokazywac wiecej basketu europejskiego, a moze wrecz
(OMG nie wierze, ze to pisze) pokazac finaly naszej zasciankowej ligi
w TVP2 a nie TVP Sport?

Kubica jeździ ogony a i tak wszyscy się nim zachwycają.

Ale on przynajmniej ma miejsce w skladzie wyjsciowym i minuty
zapewnione do pierwszej kraksy lub pitstopu :-)

Radwańska gra gorszy sezon, a i tak śledzi się jej poczynania.

Nie wiem czy wysluchanie w Wiadomosciach informacji o tym, ze
Radwanska wygrala turniej w Mozambiku mozemy nazwac sledzeniem, ale
niech Ci bedzie, ze tak.

Małysz tyle sezonów skakał słabo, a w tvp wszystkie "jakże emocjonujące"
konkursy były pokazywane.

Bo zawsze liczylismy, ze ktos da mu bulke i banana i Adas znowu
odleci. ;-0

Gołota nigdy nie wygrał ważnej walki,

Bzdura! Wygral! Raz pokonal knock-outem w pierwszej rundzie jakiegos
kelnera w Gdansku!!!
Czy to byl Michalczewski? Ten knock-outujacy oczywiscie./

a i tak szum w Polsce był ogromny i nadal jest, jak tylko wspomni się jego nazwisko.

No pewnie! Golota jest synonimem nieudacznictwa i tchorzostwa na ringu
oraz tego jak wiele mogą piesciarzowi dac mocne plecy. Toz on jest
wspominany w "Smiechu warte" a nie jako glowny temat wiadomosci
sportowych.

nie umniejszajcie roli Gortata w Orlando. Już wielokrotnie pokazał, że wymiata!

Na przyklad sprzedajac bilety na mecze ;-)

teraz wystarczy bardzo mało, by osiągnąć bardzo dużo ws. koszykówki w Polsce!

Nie wierze, ze promocja sportu w Polsce jest w ogole mozliwa. Gdy 2
czy 3 dni temu uslyszalem jak nasz minister sportu mowi, ze "skoro
inne Mistrzostwa Europy byly sukcesem finansowym, to i nasze chyba tez
powinny" to rece mi opadly. Rozumiem, ze te pacany nigdy nie slyszaly
o robieniu budzetow, kontroli wydatkow itp.
A cholera - wycofuje ostatni argument. O jakiej kontroli mowa, skoro
oni wydaja nie swoje pieniadze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-18 15:41:45
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

inne Mistrzostwa Europy byly sukcesem finansowym, to i nasze chyba tez
powinny" to rece mi opadly. Rozumiem, ze te pacany nigdy nie slyszaly

Bo lepiej stworzyc budzet z sufitu i sie go potem nie trzymac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-18 10:04:16
Autor: L'e-szczur
On 18 Maj, 15:41, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> o robieniu budzetow

Bo lepiej stworzyc budzet z sufitu i sie go potem nie trzymac?

No to akurat znam z mojego podworka, gdy musze sie bujac z budzetami
tworzonymi przez moich poprzednikow, ktora ladnie wygladaly na
poczatku, ale jak sie okazuje nie maja nic, ale to NIC wspolnego z
rzeczywistoscia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-19 22:19:16
Autor: wiLQ
> [...]

tworzonymi przez moich poprzednikow, ktora ladnie wygladaly na
poczatku, ale jak sie okazuje nie maja nic, ale to NIC wspolnego z

Um, to dlaczego napietnowales ministra sportu za brak budzetu na ME?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-19 22:31:17
Autor: L'e-szczur
On 19 Maj, 22:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> rzeczywistoscia.

Um, to dlaczego napietnowales ministra sportu za brak budzetu na ME?

Um, a ministrem to on zostal wczoraj?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-21 00:16:12
Autor: wiLQ
od czasow Jordana jest TERAZ najlepszy czas na promocje kosza!

> Um, to dlaczego napietnowales ministra sportu za brak budzetu na ME?

Um, a ministrem to on zostal wczoraj?

Nie, ale jaki to ma zwiazek z tematem? Nie pisze, ze nie mial na to
czasu, a pytam po co i na jakiej podstawie mial to robic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-18 21:36:46
Autor: Szczepan Radzki
L'e-szczur pisze:
[...]

Co ciekawe 2,5 minutowy skrót poczynań koszykarzy PLK w wiadomościach jest więcej wart medialnie niż niektóre spotkania.

Małysz tyle sezonów skakał słabo, a w tvp wszystkie "jakże emocjonujące"
konkursy były pokazywane.

Bo zawsze liczylismy, ze ktos da mu bulke i banana i Adas znowu
odleci. ;-0

A podobno banany z ekwadoru, to może i po nich odlecieć ;>

Gołota nigdy nie wygrał ważnej walki,

Bzdura! Wygral! Raz pokonal knock-outem w pierwszej rundzie jakiegos
kelnera w Gdansku!!!
Czy to byl Michalczewski? Ten knock-outujacy oczywiscie.

Majadan czy jak on tam ten od cycatej. ale to chyba w jakimś nadmorskim kurorcie zwanym mielnem.

[...]

Ooo i o tym dziś rozmawiałem. W momencie kiedy związki sportowe nie będą musiały przedstawiać prawdziwych wyników, analiz medialnych, sukcesów itd itd, będziemy mieli taki burdel jak mamy teraz. Jestem za wprowadzeniem podobnych przepisów jakimi będą kierowały się sportowe spółki akcyjne.

Szczepan Radzki

Data: 2009-05-15 14:23:31
Autor: s
[...]

Thabo gra duzo wiecej, szwajcarskie media pewnie zasobniejsze sa i tak L'e musi kombinowac z league passami :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-15 05:33:16
Autor: sooobi
On 15 Maj, 14:23, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Thabo gra duzo wiecej, szwajcarskie media pewnie zasobniejsze sa i tak
L'e musi kombinowac z league passami :-)

Przynajmniej mu dzialaja bo u mnie bryndza jak cholera

W domu laguje caly czas
W pracy czasami da sie ogladac
A u kobity zaslaby laptop zeby w ogole cokolwiek poszlo

oczywiscie mowie o powtorkach bo na zywo podobno jest jeszcze gorzej

pzdr

Data: 2009-05-15 14:55:16
Autor: wiLQ
[...]

Ale Thabo zaczal grac wiecej ledwo pare miesiacy temu. Trudno by z dnia
na dzien wykupili licencje i zaczeli ot tak pokazywac OKC poza playoff.
Natomiast ciekawe czy zrobia cos w przyszlym sezonie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-31 12:40:05
Autor: lukassus
 lukassus <lukassus.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

w kontekscie Marcina grajacego w Finale NBA chcialbym podtrzymac swoje zdanie,
ze: TERAZ JEST NAJEPSZY CZAS NA PROMOCJE KOSZYKOWKI W POLSCE!

Wystarczy zrobic bardzo malo by ugrac bardzo duzo na wiele nastepnych lat.

Gratulacje dla Marcina Gortata za fantastyczna robote!

lukassus

--

od czasow Jordana jest TERAZ najlepszy czas na promocje kosza!