od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs

Data: 2009-09-15 10:53:02
Autor: olob kowalski
od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs
1. kto mi wyjaśni od czego zależy wymienialność złotówki na inne walutu czyli kto jak i z kim się dogaduje aby można było złotego wymieniać na inne waluty
2. co decyduje o kursie złotówki ale nie proszę o ogólniki lecz o konkrety i jakiś przykład w jakich okolicznościach złotówka jest droższa a w jakich tańsza od innych walut

Data: 2009-09-15 14:46:41
Autor: TT
olob kowalski napisał(a):
[...]

Konkret 1:
Aktualny kurs złotówki zależy od analizy technicznej.

Konkret 2:
Aktualny kurs złotówki zależy od analizy fundamentalnej.

Nie musisz dziękować, za tą konkretną odpowiedź.

TT.

Data: 2009-09-15 13:52:24
Autor: olob kowalski
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):
olob kowalski napisał(a):
> [...]
Aktualny kurs złotówki zależy od analizy technicznej.
1.a kto wykonuje analizy techniczne odpowiedzialne za kurs złotówki?
2.czy inne kraje akceptują nasze analizy bo skoro wymienialność to pewnie umowa między państwami to i kurs musi być umową opartą na zasadach a nie na czarowaniu i wyciaganiu kolejnych analiz z czarodziejskiego cylindra

Konkret 2:
Aktualny kurs złotówki zależy od analizy fundamentalnej.
1.a kto wykonuje analizy fundalmentalne odpowiedzialne za kurs złotówki?
2.po co analiza fundamentalna skoro jest techniczna?
3.która z analiz jest ważniejsza lub jaka jest waga w % obu analiz na kurs złotówki?

Nie musisz dziękować, za tą konkretną odpowiedź.

TT.
jeżeli jesteś ekonomistą to gratuluje wiedzy jak mamy w polsce takich ekonomistów jak ty to daleko zajedziemy brawo :)
skoro na grupie GPW nikt nie potrafi odpowiedzieć na powyższe pytania konkretnie to sobie wyobrażam czym jest zgraja ekonomistów w polsce bandą ciemniaków którzy nie wiedzą nic o zasadach światowej ekonomii a grają na giełdzie jak hazardziści
coraz bardzie podoba mi się w polsce :)

Data: 2009-09-15 16:53:46
Autor: arek_w

Użytkownik "olob kowalski" <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8o66o$7q$1inews.gazeta.pl...
TT <tt333tt@op.pl> napisał(a):

olob kowalski napisał(a):
> [...]
konkrety i
> jakiś przykład w jakich okolicznościach złotówka jest droższa a w > jakich

Wydaje mi się kurs waluty ustala stosunek wartości exportu do importu.
Większy Import większy popyt na walutę zewnętrzną, podaż rozdzimej rośnie.
Pytasz czy zasada popytu i podaży kreuje analizy ?.
Fundamentalną raczej tak.Techniczną ..? hm .. nie wiem.
Może ktoś się skusi i podpowie.
Pozdr/Arek

Data: 2009-09-15 20:39:20
Autor: Zbyszek
od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs
Dnia 15-09-2009 o 16:53:46 arek_w <arek_w@pro.onet.pl> napisał(a):

Wydaje mi siĂŞ kurs waluty ustala stosunek wartoÂści exportu do importu.
WiĂŞkszy Import wiĂŞkszy popyt na walutĂŞ zewnĂŞtrznÂą, podaÂż rozdzimej  roÂśnie.

a eksport/import nie zalezy od kursu ? Ponadto czy teraz tak bardzo ten  stosunek sie rĂłzni od tego sprzed roku?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-09-15 19:00:07
Autor: kigam
> [...]
ciemniaków którzy nie wiedzą nic o zasadach światowej ekonomii a grają na

Kim są natomiast osoby nie potrafiące korzystać np. z googla? Aż się boję
pomyśleć bo mam bardzo bujną wyobraźnię.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kurs_walutowy

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wymienialno%C5%9B%C4%87_waluty

http://mfiles.pl/pl/index.php/Kurs_walutowy

http://tms.blog.onet.pl/Co-wplywa-na-kurs-walutowy,2,ID341755627,n

http://www.sciaga.pl/tekst/21485-22-miedzynarodowe_stosunki_gospodarcze_wykl
ady

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rynek-w-czapce-niewidce-Prognozowanie-kursu-
walut-to-wyzwanie-dla-analitykow-1389435.html

http://www.biznesopedia.pl/kurs-walutowy.htm

ufffffffffffffffff

Data: 2009-09-15 19:13:08
Autor: olob kowalski
kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):
> [...]

kursu-
walut-to-wyzwanie-dla-analitykow-1389435.html

dziękuję jakoś przez ten bełkot przebrnąłem i mam kolejne pytanie
1.kto ogłasza kurs złotówki i na podstawie jakiej skali wyznacza jej wartość czy jest to kilka skal czy jedna oraz jaka każda ze skal ma wagę, innymi słowy jaki jest wzór na wartość złotówki podczas wymiany na inne waluty?

Data: 2009-09-15 19:55:41
Autor: kc
olob kowalski <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

http://lmgtfy.com/?q=bie%C5%BC%C4%85ce+kursy+walut+obcych

NBP oblicza i ogłasza :)

Pozdrawiam

kc

Data: 2009-09-16 13:42:58
Autor: olob kowalski
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
olob kowalski <bolo1975.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > 1.kto ogłasza kurs złotówki i na podstawie jakiej skali wyznacza jej wartość > czy jest to kilka skal czy jedna oraz jaka każda ze skal ma wagę, innymi > słowy jaki jest wzór na wartość złotówki podczas wymiany na inne waluty?
> http://lmgtfy.com/?q=bie%C5%BC%C4%85ce+kursy+walut+obcych

NBP oblicza i ogłasza :)

świetnie ale jak oblicza? zna ktoś jakiś algorytm jakim posługuje się NBP, czy to jest algorytm ale dziś tyle bo tyle a ciemnota niech się martwi i główkuje

Pozdrawiam

kc

Data: 2009-09-18 17:16:51
Autor: TT
od czego zależy wymienialność zło tóki i jej kurs

świetnie ale jak oblicza? zna ktoś jakiś algorytm jakim posługuje się NBP, czy to jest algorytm ale dziś tyle bo tyle a ciemnota niech się martwi i główkuje

Z twoich pytań wnioskuję że jesteś kolesiem, który nie powinien nadużywać słowa "ciemnota" w stosunku do innych.

Poczytaj o forex-ie i czynnikiach wpływających na kurs walutowy.

TT.

Data: 2009-09-15 19:53:42
Autor: roman ban
olob kowalski <bolo1975.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ogólniki ??? niema ,jest tylko jedna odpowiedz :  OD ZYDOW kolego wbrew zasadzie odpowiedzialem na tym portalu .
pewnie brac zydowska pojedzie teraz komentujac moj post --

Data: 2009-09-15 22:46:13
Autor: totus
roman ban wrote:

[...]

To jest jedyna prawda. Trzech grubych ZYDOW (normalnie jest pięciu, ale dwóch ma urlop) siedzi z cygarami na skórzanych fotelach w klubie w Londynie i przegląda meldunki agentów WSI oraz konta prawdziwych Polaków z otwartymi pozycjami na opcje walutowe. Na tej podstawie ustalają kurs tak by wyczesać leszczy i okraść prawdziwych Polaków. Ot i cała tajemnica. Reszta to ściema.

Data: 2009-09-16 15:51:40
Autor: michaça
od czego zależy wymienialność zło tóki i jej kurs
1. ... od czego zależy ...
2. co decyduje...
pytanie powinno brzmiec "od kogo... ", "kto decyduje..."
jak juz ktos wspomnial - cebulofile, diasporowcy (ci na "ż" ktorych nazwy nie wolno wymawiac glosno) - a dokladniej Goldman Sachs i JP Morgan

Data: 2009-09-21 20:39:50
Autor: pijarek
od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs
złotówka to jest to samo co wig dwudziesty

od czego zależy wymienialność złotóki i jej kurs