[INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacim y za pakiety tv cyfrowej

Data: 2010-04-25 15:31:11
Autor: Perełka
[INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacim y za pakiety tv cyfrowej
PWK pisze:
Operator rozsyła pisma informujące o podwyżce ze względu na wprowadzenie nowych programów i wzrost opłat licencyjnych
INEA MAX drożeje o prawie 13 PLN (!).
Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które operator każe sobie płacić.

Dlatego ja rezygnuje z Inei, zarówno TV jak i internetu.

Ciekawe kiedy wprowadzą możliwość wyboru tylko kanałów które się chce oglądać i płacić za nie.
Chyba nigdy...

Data: 2010-04-25 21:50:58
Autor: Mystik
W dniu 2010-04-25 15:31, Perełka pisze:
PWK pisze:
[...]

Ofertę mają niezłą. Cenę mają z kosmosu. Przez wciągnięcie do interesu SM mają monopol.
Ja niestety nie mogę się z nimi rozstać, bo kierunek okien an to nie pozwala. Gdyby nie to, to nie wahałbym się ani sekundy. Wystarczy rzucić okiem na oferte np. N-ki, żeby się zorientować ile przepłacamy :(.

pozdrawiam
Mystik

[INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacim y za pakiety tv cyfrowej