od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??

Data: 2009-03-17 16:18:18
Autor: maciej j.
od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
dzis reklama po wylogowaniu:

Oprocentowanie 5,05%, gdy na rachunku zdeponujesz kwotę od 50 000 PLN.
Oprocentowanie 4,50%, gdy na rachunku zdeponujesz kwotę do 49 999 PLN.

widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

Maciej
gg:568944
tel. 500 605 105 __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3942 (20090317) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-17 16:20:05
Autor: krzysiek
maciej j. pisze:
[...]

chyba miesi±c temu, zreszt± była informacja po zalogowaniu w komunikatach. Miesi±c się nie logowałe¶?

--
krzysiek

Data: 2009-03-17 16:28:49
Autor: JanKo
od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
Agent maciej j. nadaje:

od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??

zmiana od 10 marca
http://www.mbank.pl/
Drugi klawisz z menu na dole - "Oprocentowanie"

widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

Dlaczego zła? Przecież to podwyższka? ;-)

Data: 2009-03-17 16:41:30
Autor: krzysiek
JanKo pisze:

widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

Dlaczego zła? Przecież to podwyższka? ;-)

no wła¶nie, było 4% :)

--
krzysiek

Data: 2009-03-17 17:33:58
Autor: maciej j.

Użytkownik "krzysiek"  pisze:

Dlaczego zła? Przecież to podwyższka? ;-)

chodzi mi nie o wysokosc oprocentowania a o zroznicowanie oprocentowania w zaleznosci od salda na emaxie.
moze normalne rynkowe dzialanie ale kiedys bylo inaczej.... a to ze jest 4,5% zamiast 4% czy 4,25% to oczyste ze lepeij. ale to chyba nie dobraoc banku a odplyw depozytow do eurobanku pocztowego i innych lepszych. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 3943 (20090317) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-03-17 18:15:58
Autor: JanKo
od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
Agent maciej j. nadaje:

chodzi mi nie o wysokosc oprocentowania a o zroznicowanie
oprocentowania w zaleznosci od salda na emaxie.

Pojawia się pytanie "kto trzyma >50k na emax+?"
Odpowie kto¶ że "je¶li ma to pewnie gdzie¶ trzymać musi" ale ci±gle
jeszcze jest kilka innych możliwo¶ci a im kwota wyższa tym możliwo¶ci
więcej. Równie dobrze mogliby dać 7% dla depozytów powyżej miliona.
Ładnie brzmi a zagrożenie że kto¶ skorzysta zerowe. Odpływ depozytów do
Pocztowego zablokował skutecznie sam Pocztowy.

....a wystarczyłaby możliwo¶ć założenia dowolnej liczby emax+ nawet na obecnych warunkach ;-)

Data: 2009-03-17 19:51:08
Autor: kleksik
od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
załóżmy że mam 60.000 na trzech emax+ po 20.000
to oprocentowanie mam 5.05 czy 4.50 ?

Data: 2009-03-17 20:23:59
Autor: radar
JanKo pisze:
Ładnie brzmi a zagrożenie że kto¶ skorzysta zerowe. Odpływ depozytów do
Pocztowego zablokował skutecznie sam Pocztowy.

no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiaj±c antybelkę

--
radar

Data: 2009-03-17 17:03:51
Autor: Robert(felo)
On 17 Mar, 20:23, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
JanKo pisze:

> [...]
> Pocztowego zablokował skutecznie sam Pocztowy.

no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiaj±c antybelkę

Zupełnie nie rozumiem ich postępowania, co oni na tym zyskuj±? Oprócz
"kilka" lokat mniej.
Cale szczęscie, że mam kilka aktywnych lokat "antybelka" na killerze,
co¶ czuję, że długo ich nie zlikwiduję ;]

Data: 2009-03-17 21:36:11
Autor: JanKo
od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
Agent radar nadaje:

no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiaj±c
antybelkę

Pocztowy logicznie wyhamował gdy poszedł po rozum do głowy "z czego oddamy te procenty?" ale dlaczego nagle rozczulił się nad biedn± beleczk± to wie chyba jedynie Urz±d Skarbowy ;-)

Data: 2009-03-18 09:04:14
Autor: scholastyk
[...]

Może doszli do wniosku, że nie wypada, b±dĽ co b±dĽ, państwowemu bankowi umożliwiać obchodzenia podatku w tak prosty sposób... A może poszedł prikaz z góry w obliczu spadaj±cych dochodów budżetu i wzrastaj±cego deficytu :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-03-18 09:19:17
Autor: Maciej Chojecki
Użytkownik "maciej j." <milleniusz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpoevu$p5v$1news.onet.pl...
[...]

I tu zaskoczenie, info ze strony Inteligo:

"UWAGA! Podwyższamy oprocentowanie18-03-2009 W rachunku oszczędnościowym w Inteligo zyskujesz teraz jedną lub dwie piątki: 5% lub 5,5%. Bez umowy i opłat, wpłaty i wypłaty bez utraty odsetek."

Data: 2009-03-18 10:48:23
Autor: BoguĹ›
Maciej Chojecki napisał:

I tu zaskoczenie, info ze strony Inteligo:

"UWAGA! Podwyższamy oprocentowanie18-03-2009 W rachunku oszczędno�ciowym w Inteligo zyskujesz teraz jednš lub dwie pištki: 5% lub 5,5%. Bez umowy i opłat, wpłaty i wypłaty bez utraty odsetek."

Regulamin wypłat
"pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym (liczonym od daty otwarcia rachunku głównego) możesz dokonać bez żadnych prowizji, za każdą następną pobierana jest opłata w wysokości 0,4% min. 9,99 zł"

Gdybym miaĹ‚ 1M zl tobym dostaĹ‚ 5.5% ale przy drugiej wypĹ‚acie w miesiÄ…cu zabraliby mi  4000 zĹ‚
No tak, właścicielem jest PKO i to wszystko tłumaczy

--
BoguĹ›

od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??