od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?

Data: 2010-06-15 12:54:27
Autor: m7marek
od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?
od kiedy pierwsze niepoprawne haslo (caps lock) do mbanku blokuje kanał?

zawsze były 3 proby.

Data: 2010-06-15 11:00:28
Autor: jureq
Dnia Tue, 15 Jun 2010 12:54:27 +0200, m7marek napisał(a):

od kiedy pierwsze niepoprawne haslo (caps lock) do mbanku blokuje kanał?

zawsze były 3 proby.

Jeśli dobrze pamiętam, to oprócz 3 prób pod rząd, jest jeszcze 50 prób w dowolnym czasie od ostatniej zmiany hasła.

Data: 2010-06-15 17:51:42
Autor: Paweł Hadam
W dniu 2010-06-15 13:00, jureq pisze:
[...]

Mnie się też kiedyś blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odkąd mam konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-06-15 18:55:53
Autor: MK
Użytkownik "Paweł Hadam" <hmpawel.@.gmail.com> napisał w wiadomości news:hv87if$3en$2news.onet.pl...

Mnie się też kiedyś blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odkąd mam konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

MOze ktos inny pomylil sie 2 razy przy wpisaniu loginu.... a moze celowo to zrobil :).

MK

Data: 2010-06-15 18:59:13
Autor: Imka
od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?
In <news:hv87if$3en$2news.onet.pl> Paweł Hadam typed:

od kiedy pierwsze niepoprawne haslo (caps lock) do mbanku blokuje kanał?

zawsze były 3 proby.

Je¶li dobrze pamiętam, to oprócz 3 prób pod rz±d, jest jeszcze 50 prób w
dowolnym czasie od ostatniej zmiany hasła.

Mnie się też kiedy¶ blokada zdarzyła po pojedynczym błędzie. A odk±d mam konto, to może z pięć razy w sumie się pomyliłem...

Ale nie wiesz, ile razy kto¶ się pomylił wpisuj±c swoje ID klienta i
przez pomyłkę podaj±c Twoje - ja się złapałam na tym, że stosunkowo
często udaje mi się wpisać inny ID i pewnie komu¶ krwi przez to mogłam
napsuć ;->

Ale swoj± drog± gdybym była pewna, że ja się pomyliłam tylko z pięć
razy, to pewnie bym kołatała na partyline...

--
Imka

Data: 2010-06-16 07:26:42
Autor: Młotkowy
[OT] Re: od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?
W dniu 2010-06-15 18:59, Imka pisze:

Czy Ty jeste¶ "t±" Imk±, która cieszy się zasłużonym autorytetem na a.p.allegro? (nie chce mi się szukać i porównywać nagłówków postów)
Powitać z szacunkiem! :)

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-06-16 12:44:21
Autor: cyklista
Użytkownik jureq napisał:
[...]

oprócz tego jest chyba ograniczenie czasowe hasła (prawdopodobnie 2 lata, trzeba sprawdzić w regulaminie, albo zapytać na party)

Data: 2010-06-16 12:59:32
Autor: Liwiusz
cyklista pisze:
Użytkownik jureq napisał:
[...]

   Na pewno nie ma, je¶li jest, to z pewno¶ci± nie przez 2 lata, ani przez 3.

--
Liwiusz

Data: 2010-06-16 13:25:43
Autor: cyklista
Użytkownik Liwiusz napisał:
cyklista pisze:
Użytkownik jureq napisał:
[...]

Sprawdziłem, masz rację, nie ma terminu ważno¶ci hasła

tylko:dostep jest blokowany jeżeli 3 razy wpisze sie blednie haslo podrzad lub 50 razy ogolnie

ps. 2 lata mi się wzięły pewnie st±d, ze po takim czasie uzbierało mi się te 50 ogólnych złych wpisań :-)

od kiedy pierwsze niepoprawne haslo do mbanku blokuje kanał?