od kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym

Data: 2013-06-24 10:56:30
Autor: az.anonim
od kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym
W piątek 20go zleciłem przelew wewnętrzny na konto oszczędnościowe.

Dzisiaj przypadkiem sprawdzam - przelew nie doszedł a figuruje w blokadach.

Środki nigdzie nie są dostępne, ale w historii rachunku oszczędnosciowego widzę zaksięgowany przew 20go. Mimo to nie mogę dobrać się do tych środków bo nie są ujęte w saldzie.

Sprawdzaliście ostatnio podobne transakcje? Nie mieliście z tym problemów?

Oczywiście napisałem do banku via formularz kontaktowy. W poczcie znalazłem info że dzisiaj rusza nowa odsłona banku, niestety nie mogłem przeczytać wiadomości bo system transakcyjny się zawiesza...

od kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym