odbiór budynku pod działalność gosp

Data: 2009-09-21 17:01:31
Autor: Dawid
odbiór budynku pod działalność gosp
Witam
Aktualnie jestem na etapie ukończenia budynku pod działalność gosp

Wiem że posiadam leko zmienione sciany (lekkie z karton gipsu) oraz ze wzgledu na zastosowanie cieńszego porothermu (za zgodą kierownika budowy) powiększyły mi się pomieszczena.

Mogą się mi doczepić podczas odbioru?? Wymagan jest taka zmiana w projekcie?

Zmiany w ściankach lekkich z kartongipsu trzeba tez nanosic na projekt?

Obiekt będzie wykorzystany pod sklep spożywczy. W związku z czym pytanie dotyczy tak że sanepidu czy mogą się doczepić?

odbiór budynku pod działalność gosp