odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu

Data: 2011-01-26 21:41:01
Autor: zinek
odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu

Użytkownik "jopotam" <jopotam@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d408504$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
Ponad 20 lat temu zabrano mojemu znajomemu w Polsce polskie prawo jazdy za alkohol. Akurat mieszkal wtedy za granica wiec sie nigdzie nie zglaszal przez 20 lat. Teraz mieszka znowy w Polsce i ktos mi powiedzial ze po tylu latach to on moze po prostu pojsc do urzedu i poprosic o wydanie duplikatu.
Czy myslicie ze to jest do zalatwienia?

pod warunkiem ze juz wytrzezwial ;)
mspanc ;)

odbior prawa jazdy zabranego 22 lata temu