odbiorcy zdefiniowani w GetinOnline po zmianach w systemie transakcyjnym

Data: 2015-01-22 03:09:10
Autor: az.anonim
odbiorcy zdefiniowani w GetinOnline po zmianach w systemie transakcyjnym
Czy to tylko u mnie lista odbiorców stała się praktycznie bezużyteczna po zunifikowaniu systemów Czarneckiego?

Na liście odbiorców nie mam już nazw nadanych jeszcze w GOL tylko imię i nazwisko wymagane podczas wykonywania przelewu.

Jak mam kilka kont na tę samą osobę to praktycznie nie można się połapać. Co prawda na liście są nazwy banków, ale już nie mogę otagować które są kontami ror a które oszczędnościowymi. Przecież to podstawowa funkcjonalność! WTF?!

Data: 2015-01-22 03:17:26
Autor: az.anonim
odbiorcy zdefiniowani w GetinOnline po zmianach w systemie transakcyjnym
A podczas edycji odbiorców - jeszcze większy bajzel bo nazwa banku już się nie pojawia więc rachunek można rozpoznać tylko po numerze.

No to wymyśliły tęgie getinowe głowy...

odbiorcy zdefiniowani w GetinOnline po zmianach w systemie transakcyjnym