odbiornik tv zamocowany na scianie

Data: 2009-02-28 22:00:35
Autor: MiszMasz
odbiornik tv zamocowany na scianie
Michał pisze:
Nietypowe pytanie do uzytkownikow odbiornika zamocowanego na scianie nie zwiazane z parametrami technicznymi.
W zalozeniu odbiornik = płaska plazma lub LCD.
Podczas pracy odbiornik produkuje cieple powietrze, ktore wydostaje sie przez kratki wentylacyjne z gory tylnej oslony odbiornika. Po pewnym czasie spowoduje to powstanie brudnych smug na scianie powyzej zamocowanego odbiornika. Jak z tym walczyc?

pozdrawiam
Michal

Ja na ścianie gdzie wisi TV mam położony tynk mozaikowy.
Coraz sobie mokrą szmatą wytrę ścianę i jest GIT.
Jest czyściutko, schludnie i ładnie.

MiszMasz

odbiornik tv zamocowany na scianie