odblokowanie zapieczonej sztycy

Data: 2016-05-27 15:31:28
Autor: ąćęłńóśźż
odblokowanie zapieczonej sztycy
Może ciekły azot na sztycę (żeby się skurczyła).
Od razu mówię, że jeszcze nie próbowałem :-)
Mam dla odmiany zapieczone pedały w korbach ;-)
Serwis nie dał rady, mi się już nie chce kombinować (niska wartość po 8 latach jeżdżenia).
Zwróć jeszcze uwagę, że na zapieczone śruby dobrze działają klucze uderzeniowe (np. pneumatyczne), tylko jak to wykorzystać?

-- -- -
Mechanik twierdzi, że zabawy z palnikiem będą raczej destrukcyjne, a że w tym momencie rower mam w pełni sprawny - trochę szkoda.

odblokowanie zapieczonej sztycy