[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)

Data: 2011-11-23 08:18:42
Autor: Kamil Jońca
[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)

Dziś rano po wpisaniu hasła do Multibanku, powitał mnie uroczy komunikat
"Kanał został zablokowany" No cóż, zadzwoniłem jak to zwykle w takich wypadkach i jak zwykle do tej
pory, poprosiłem Multilinkę o aktywację kanału telefonicznego, "bo jest
on niezbędny do aktywacji dostępu internetowego"
- "Ale ja mogę panu zamówić taki pakiet aktywacyjny, gdzie będzie
tymczasowy login, i hasło do internetu i multilinii" ona na to.
- "Ale to wysyłają Państwo pocztą, a mi się jednak śpieszy i nie mogę
    czekać paru dni"
- Nie, wysyłamy taki pakiet w formie SMS-a - Eee, to się zmieniło od momentu kiedy ostatni raz to robiłem.
- Tak, teraz po otrzymaniu tego pakietu, pan się zaloguje, odpowie na
  kilka pytań weryfikacyjnych i ustanowi docelowe hasło. Na jaki numer
  mam wysłać pakiet?
- Ten który mają Państwo w systemie, dziękuję

Nie zdążyłem jeszcze odlożyć słuchawki, kiedy komórka mi zabuczała i
faktycznie zalogowałem sie, dostałem pytania typu "czy masz u nas kredyt
gotówkowy" (chyba z 5 ich było) ustanowiłem hasło i  ... już. Muszę przyznać, że multi mnie pozytywnie zaskoczył, jedyna wątpliwość to
to pytanie o numer telefonu do wysłania ..., ale z drugiej strony skoro
jest pare tych pytań to może nie jest to jakaś wielka dziura.

Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej
procedury?
KJ
   --
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie

Data: 2011-11-23 11:22:10
Autor: wromek
[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)
Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej
procedury?
KJ

chyba nie ale mi sie spodobalo ostatnio jak bylem w potrzebie.

--
pozdrawiam, wromek

[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?)