Data: 2011-11-23 08:18:42 | |
Autor: Kamil Jońca | |
[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?) | |
Dziś rano po wpisaniu hasła do Multibanku, powitał mnie uroczy komunikat "Kanał został zablokowany" No cóż, zadzwoniłem jak to zwykle w takich wypadkach i jak zwykle do tej pory, poprosiłem Multilinkę o aktywację kanału telefonicznego, "bo jest on niezbędny do aktywacji dostępu internetowego" - "Ale ja mogę panu zamówić taki pakiet aktywacyjny, gdzie będzie tymczasowy login, i hasło do internetu i multilinii" ona na to. - "Ale to wysyłają Państwo pocztą, a mi się jednak śpieszy i nie mogę czekać paru dni" - Nie, wysyłamy taki pakiet w formie SMS-a - Eee, to się zmieniło od momentu kiedy ostatni raz to robiłem. - Tak, teraz po otrzymaniu tego pakietu, pan się zaloguje, odpowie na kilka pytań weryfikacyjnych i ustanowi docelowe hasło. Na jaki numer mam wysłać pakiet? - Ten który mają Państwo w systemie, dziękuję Nie zdążyłem jeszcze odlożyć słuchawki, kiedy komórka mi zabuczała i faktycznie zalogowałem sie, dostałem pytania typu "czy masz u nas kredyt gotówkowy" (chyba z 5 ich było) ustanowiłem hasło i ... już. Muszę przyznać, że multi mnie pozytywnie zaskoczył, jedyna wątpliwość to to pytanie o numer telefonu do wysłania ..., ale z drugiej strony skoro jest pare tych pytań to może nie jest to jakaś wielka dziura. Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej procedury? KJ -- http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/ "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź. |
|
Data: 2011-11-23 11:22:10 | |
Autor: wromek | |
[Multibank] - odblokowywanie dostępu (było?) | |
Pytanie do szanownych grupowiczów: Multi jakoś anonsowało zmianę tej chyba nie ale mi sie spodobalo ostatnio jak bylem w potrzebie. -- pozdrawiam, wromek |
|