odbytnica arcybiskupa

Data: 2013-02-10 15:55:05
Autor: Grzegorz Z.
odbytnica arcybiskupa
Przewodniczący Papieskiej Rady Rodziny arcybiskup Vincenzo Paglia
powiedział "Corriere della Sera", że homoseksualiści mają taką samą godność
i wszyscy jako "dzieci Boże" zasługują na miłość. Opowiedział się za
prawami indywidualnymi dla związków partnerskich.
W wywiadzie dla największej włoskiej gazety watykański hierarcha
oświadczył, że jest zwolennikiem otwarcia w dziedzinie przyznania praw
cywilnych związkom.

Arcybiskup Paglia, odnosząc się do prac parlamentów Francji i Wielkiej
Brytanii nad ustawami o małżeństwach homoseksualnych, stwierdził: "Miłość
między osobami nie wystarczy, by zawrzeć małżeństwo. Jest ono możliwe tylko
między mężczyzną a kobietą".

"Ta miłość nazywa się małżeńską, bo jej przeznaczeniem jest prokreacja,
splot pokoleń, historia" - oświadczył abp Paglia. "Dlatego - dodał -
wszelkie pęknięcia w takim postrzeganiu małżeństwa prowadzą do
katastrofalnych konsekwencji, podobnie jak wszelkie spojrzenie, które
domaga się przekreślenia lub relatywizacji różnorodności".

"Wszyscy są kochani przez Pana"

"Różnica między mężczyzną a kobietą jest niezbędna. Inną sprawą jest równa
godność wszystkich dzieci Boga. Wszyscy są darem. Wszyscy są kochani przez
Pana. Wszyscy muszą być kochani" - oświadczył przewodniczący Papieskiej
Rady Rodziny, wyjaśniając swe stanowisko otwarcia w kwestii praw dla osób
niebędących w związkach małżeńskich. Jego zdaniem należy je prawnie
usankcjonować.

"Wobec coraz większej liczby związków nierodzinnych taka interwencja jest
konieczna" - ocenił. Jednocześnie zastrzegł w nawiązaniu do ustaw o
małżeństwach homoseksualnych w niektórych krajach: "Nie można podejmować
decyzji legislacyjnych, nie biorąc pod uwagę możliwych konsekwencji".
Włoski arcybiskup położył nacisk na konieczność obrony rodziny, niesienia
jej pomocy i uczynienia z niej centrum życia społecznego. http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,13378228,Arcybiskup_z_Watykanu_za_zwiazkami_partnerskimi__Taka.html

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 17:25:39
Autor: zdumiony
odbytnica arcybiskupa

Data: 2013-02-10 10:02:11
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 10 Lut, 17:25, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> napisał w wiadomościnews:kf8cbo$9od$1dont-email.me...

> między osobami nie wystarczy, by zawrzeć małżeństwo. Jest ono możliwe
> tylko
> między mężczyzną a kobietą".

A homki na zachodzie się żenią, wiec możliwe jest i tak i inaczej.

Data: 2013-02-10 19:50:52
Autor: Grzegorz Z.
odbytnica arcybiskupa
zdumiony napisał:

między osobami nie wystarczy, by zawrzeć małżeństwo. Jest ono możliwe tylko
między mężczyzną a kobietą".

GW prawda. W Holandii, Belgii, Hiszpanii, Norwegii, Francji, Szwecji, Portugalii,
Islandii i w Danii jest możliwe również między mężczyzną a mężczyzną oraz
między kobietą a kobietą. Wymieniłem tu jedynie europejskie kraje.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-10 11:04:33
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 10 Lut, 19:50, "Grzegorz Z." <to...@higginson.org> wrote:
zdumiony napisał:

> [...]

między kobietą a kobietą.

Wymieniłem tu jedynie europejskie kraje.

No i nie tylko, niepełnosprawnych lub po wypadku poważnym, rehabiltuje
się analnie...mmmmm wklejeczka-

Mężczyźni ponoć mają tam niesamowite strefy erogenne.

 Ależ tak, mają gruczoł krokowy. I coś jest na rzeczy, inaczej nie
oglądałybyśmy takich pozycji na wazach greckich - dla większości
mężczyzn od zawsze była to bardzo przyjemna forma. Można by nawet
stwierdzić, opierając się na pracach naukowych, że u mężczyzn
odczuwanie przyjemności przy seksie analnym jest jednoznaczne, czyli
każdy, kto tego spróbuje - i nie ma to związku z homoseksualizmem -
polubi to. W mojej praktyce rehabilitacyjnej osób niepełnosprawnych
taką stymulację się często zaleca. Gdy mężczyzna ma zaburzenia czucia
w obszarze genitalnym, a ma zachowane czucie głębokie, to warto się
popenetrować i zobaczyć, czy to przyniesie jakieś rezultaty.

Data: 2013-02-10 20:55:48
Autor: No pasaran
odbytnica arcybiskupa
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

[...]

Zbok, no kurwa pierdolony zbok, szerzy tu dewiacje... i zboczenia...

Data: 2013-02-10 12:36:16
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 10 Lut, 20:55, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news

> [...]

> popenetrować i zobaczyć, czy to przyniesie jakieś rezultaty.

Zbok, no kurwa pierdolony zbok, szerzy tu dewiacje... i zboczenia...

Nie, jak zaczniesz mieć brak czucia w członkach bo naprzykład
upadniesz, będą ciebie rehabilitować analnie, aż sam będziesz się
prosił, o jeszcze.... głupku

Data: 2013-02-11 13:28:05
Autor: Godson
odbytnica arcybiskupa
> [...]

Nie, jak zaczniesz mieć brak czucia w członkach bo naprzykład
upadniesz, będą ciebie rehabilitować analnie, aż sam będziesz się

Ty wykolejeńcu, nawet u sparaliżowanych znajdziesz erogenne zone w dupie...
Tfu!

Wszystko sparaliżowane u zboka, tylko odbyt nie...

Data: 2013-02-11 05:03:38
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 11 Lut, 13:28, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:

> [...]

Tfu!

Wszystko sparaliżowane u zboka, tylko odbyt nie...

Bo to wewnetrze odczuwanie a odbyt ma mnóstwo nerwów do odczuwania..
mlam.

 Z punktu widzenia nauki nie seks wszelaki prowadzi do zboczeń, ale
jego potępianie prowadzi do zboczeń.

Data: 2013-02-11 14:05:30
Autor: u2
odbytnica arcybiskupa
W dniu 2013-02-11 14:03, glob pisze:
Bo to wewnetrze odczuwanie a odbyt ma mnóstwo nerwów do odczuwania..
mlam.

  Z punktu widzenia nauki nie seks wszelaki prowadzi do zboczeń, ale
jego potępianie prowadzi do zboczeń.

Mniam mlam, nowa odzywka glomba...-;)

Data: 2013-02-11 20:39:18
Autor: Godson
odbytnica arcybiskupa
"glob" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3412239e-9b66-4ae7-93fe-535ed9a0273ej9g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

mlam.

Z punktu widzenia nauki nie seks wszelaki prowadzi do zboczeń, ale

Te twoje "nauki" to jak jehowców, nasza prawda i tylko moja prawda, w dupę ruchany..., pastwiłby się dla swoich uciech nawet nad sparaliżowanym.. Dlaczego zboki biednego sparaliżowanego w dupę nie ruchacie, tylko tych za ciężkie pieniądze znieważacie...

Data: 2013-02-11 12:26:55
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 11 Lut, 20:39, "Godson" <God...@gmail.com> wrote:
"glob" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:3412239e-9b66-4ae7-93fe-535ed9a0273ej9g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

ruchany..., pastwiłby się dla swoich uciech nawet nad sparaliżowanym..
Dlaczego zboki biednego sparaliżowanego w dupę nie ruchacie, tylko tych za

Rehabiltuje się ludzi sparaliżowanych seksem analnym, bo w tym nie ma
nic nienromalnego, ale jak ktoś ma problemy psychiczne to boi się
własnego odbytu.
 Dlatego, że jak srałeś w majty jako dziecko, to ciebie za to tatuś
napierdalał i takie lęki ci pozostały, bo podświadomość zakodowała
wyraz obrzydzenia i przemocy ojca.  Ty się boisz że tatuś znowu ciebie
pobije...dlatego tak jęczysz i wyjesz...na grupie. To tatuś jest winny
że nabyłeś obrzydzenia do siebie a nie geje, czy seks analny.

Data: 2013-02-11 22:12:49
Autor: No pasaran
odbytnica arcybiskupa
"glob" <strukturalizm@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ty jesteś wykolejeniec głąb, anormalny, pewno też nekrofil...

Tfu!!!

Data: 2013-02-11 13:31:04
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 11 Lut, 22:12, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
"glob" <struktural...@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> że nabyłeś obrzydzenia do siebie a nie geje, czy seks analny.

Ty jesteś wykolejeniec głąb, anormalny, pewno też nekrofil...

Tak jak mamusia przewija dziecko i dziecko siebie dotyka po
genitalich/ to naturalne, bo poznaje własne ciało/ to mamusi może się
to źle skojarzyć i mówi- fe, fe dzidziuś.
 Taki dzidziuś jak urośnie i będzie miał 18 lat będzie mówił,- nigdy
nie będe całował kobiety między nogami, bo to obrzydliwe- a tylko
dlatego że głupia mamusia mu pokazywała , że genitalia są fe i będzie
wmawiał kobiecie że nie lubi minety.
 A ludzi co pieszczą kobiety wyzywał od zboczeńców.
  Swoje zaburzenie wynikłe z wychowania będzie sobie tłumaczył np
moralnością .
 Tak samo jest z odbytem, małe dziecko zachwyca się że zrobiło kupę i
dlatego się uśmiecha jak śmierdzi, nawet bawi się kałem i zadowolone
pokazuje rodzicom co zrobiło i teraz jeśli takie dziecko ma głupiego
ojca, to dzieciaka wybije za to że się zesrało.
   I następnie taki 18 letni już człowiek, będzie warczał że się
brzydzi własnego odbytu, czy swoje leki przypisywał innym,- dlaczego
się nie brzydzą- i wył, bo nadal podświadomie ma zapisaną przemoc
ojca.
 To przez ojca nie lubisz odbytu, przez jego błędy wychowawcze.
Skrzywdził ciebie i teraz nie umiesz swojego odbytu spokojnie i
normalnie traktować.

Data: 2013-02-12 10:12:15
Autor: No pasaran
odbytnica arcybiskupa
[...]

Chyba twoja mama zboczeńcu głaskała cię po jajach, dlatego jesteś taki wykolejony i walisz Magdę w odbyt. Te twoje zboczenie wynosi się w genach... Ty się nie brzydzisz odbytu, ty pałasz żądzą do odbytu pederasto i tego zboczenia nawet nie jesteś w stanie opanować, to jest ponad tobą. Nie ogarniasz nawet, że jesteś nienormalny, że może być inaczej normalniej...

Data: 2013-02-12 03:24:31
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 12 Lut, 10:12, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

zboczenia nawet nie jesteś w stanie opanować, to jest ponad tobą. Nie
ogarniasz nawet, że jesteś nienormalny, że może być inaczej normalniej...

Normalnie nikt nie panikuje i alienuje się psychicznie od własnego
ciała. O czym świadczy zniewolenie umysłu, o tym że człowiek cieleśnie
postrzega siebie jako coś brzydkiego i wstrętnego. Dlatego każda
inność tak prowokowała Stalinistów, jak i Kościelnych, zawsze ze
szkodą dla złapanych za pyska.

Data: 2013-02-12 13:44:35
Autor: No pasaran
odbytnica arcybiskupa
[...]

Normalnie, nikt nie ma pederastycznych ciągot i namiętnie nie grzebie w babskim odbycie. Ciało swoje normalny człowiek odkrywa jak jest jeszcze dzieckiem, w wannie i wcale się go nie brzydzi. Nie paraj się psychologią, bo to cię przerasta i od urodzenia jesteś wypaczony... Twój umysł jest upośledzony i to jest to całe zniewolenie...

Data: 2013-02-12 05:20:25
Autor: glob
odbytnica arcybiskupa
On 12 Lut, 13:44, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:

> [...]

bo to cię przerasta i od urodzenia jesteś wypaczony... Twój umysł jest
upośledzony i to jest to całe zniewolenie...

Normalne polskie społeczeństwo kocha swoje odbyty 18 % polaków
heteroseksualnych uprawia seks analnych i ta skala rośnie, a to jest 3
razy więcej polaków niż głosujących na PIS i to tylko tych co się
przyznają. To ty jesteś zaburzony.

Data: 2013-02-10 23:19:38
Autor: mkarwan
odbytnica arcybiskupa
Użytkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisał w wiadomości news:kf8q49$nq7$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl