odcinkowy pomiar predkosci

Data: 2016-06-17 09:22:12
Autor: Zenek Kapelinder
odcinkowy pomiar predkosci
Jak twierdzilem kilka lat temu ze wprowadza to by mnie tu kurwa do domu wariatow wysylali. Nie da sie, niemozliwe. I juz 11 tysiecy mandatow wystawli.

Data: 2016-06-17 18:44:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Jak twierdzilem kilka lat temu ze wprowadza to by mnie tu kurwa do domu wariatow wysylali. Nie da sie, niemozliwe. I juz 11 tysiecy mandatow wystawli.

Ty twierdziles, ze tak nam przykreca srube, ze bedziemy jezdzic przepisowo.
A tu zobacz - wiele lat minelo, 16 pomiarow odcinkowych zrobili.
i 300 FR.
FR policji zabrali, strazom wiejskim zabrali, i partie rzadzaca pogonili :-)

J.

odcinkowy pomiar predkosci