odciski palców

Data: 2009-03-12 15:07:44
Autor: gargamel
odciski palców
czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym stylu) albo przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?

Data: 2009-03-12 18:37:30
Autor: Jotte
odciski palców
W wiadomosci news:gpbg9m$hnn$3news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym stylu) albo przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?
Nasuwa mi sie, Holmesie, kilka pytan:
- czyich odcisków (wlasnych czy cudzych)?
- palców których konczyn?
- na jakim materiale?
:)))

--
Jotte

Data: 2009-03-12 19:10:12
Autor: gargamel
odciski palców
Uzytkownik "Jotte" napisal:
Nasuwa mi sie, Holmesie, kilka pytan:
- czyich odcisków (wlasnych czy cudzych)?
- palców których konczyn?

moich i niemoich, moga by nawet psie lapy:O)

- na jakim materiale? :)))

najlepiej na kazdym:O)

najlepiej cos typu: zakladasz magiczne okulaty i widzisz swiecace sie odciski:O)

Data: 2009-03-12 19:31:36
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
odciski palców
Dnia Thu, 12 Mar 2009 18:37:30 +0100, Jotte napisał(a):

- na jakim materiale?

na niektórych wystarczy chuchnąć

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

Data: 2009-03-12 20:07:12
Autor: Piotr [trzykoty]
odciski palców

"gargamel" <smerfowa@dolina.eu> wrote
czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie odcisków palców?

Zalezy na jakim materiale. Np. na szkle mozna swiecac lampa pod katem 45 stopni.

Data: 2009-03-13 00:40:28
Autor: Kamikazee
odciski palców
gargamel pisze:
czy istnieje jakis prosty sposób (bez proszków i pedzelków) na obejrzenie odcisków palców? (nie wiem, jakies swiatlo czy cos w tym stylu) albo przynajmniej na stwierdzenie ich obecnosci?

W którymś z seriali kryminalnych podgrzewają SuperGlue i jego pary osadzają się na odciskach palców.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

Data: 2009-03-12 18:57:56
Autor: witek
odciski palców
Kamikazee wrote:
gargamel pisze:
[...]

McGiver?

Data: 2009-03-13 18:46:49
Autor: Kamikazee
odciski palców
witek pisze:
McGiver?

Być może nie pamiętam.

Data: 2009-03-13 19:19:41
Autor: Jacek23
odciski palców

McGiver?

Być może nie pamiętam.

Gliniarz z "bewerly hils" II.

--

jacek23@post.pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2009-03-13 13:17:39
Autor: dancop
odciski palców
On 13 Mar, 19:19, "Jacek23" <jace...@post.pl> wrote:
> McGiver?

Być może nie pamiętam.

Gliniarz z "bewerly hils" II.

--

jace...@post.pl gg: 207344http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Akurat to jest całkowita, najprawdziwsza prawda. Wykorzystywanie
oparów klejów opartych na cyjanoakrylach jest jak najbardziej uznanym
i do tego nowoczesnym sposobem na utrwalenie i pokazanie odcisków na
różnych materiałach.
Ale uwaga - opary są trujące (dlatego robi się to np. w specjalnym
"akwarium") i przedmiot "okadzany" zostaje uszkodzony, chociazby
poprzez utrwalenie właśnie na jego powierzchni odcisków...

Tak, że nie wszystko, co pokazują w serialach typu CSI jest wyssane z
palca.

DW

Data: 2009-03-13 21:22:09
Autor: Roman Rumpel
odciski palców
dancop pisze:
[...]

To się nazywa komora cyjanoakrylowa i jest pokazane np w ogólnodostępnym podręczniku pt "Kryminalistyka" łódzkiego profesora Brunona Hołysta

  i przedmiot "okadzany" zostaje uszkodzony, chociazby
poprzez utrwalenie właśnie na jego powierzchni odcisków...

Tak, że nie wszystko, co pokazują w serialach typu CSI jest wyssane z
palca.

To właśnie było w Gliniarzu II pokazane.

--
Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

Roman Rumpel    skype: rumpel.roman
www.rumpel.pl

Data: 2009-03-13 13:27:22
Autor: dancop
odciski palców
On 13 Mar, 21:22, Roman Rumpel <rom...@screwspam.gazeta.pl> wrote:

To się nazywa komora cyjanoakrylowa i jest pokazane np w ogólnodostępnym
podręczniku pt "Kryminalistyka" łódzkiego profesora Brunona Hołysta

Wiem, ale co ja będę z komorami wyjeżdżał, jak rozmawiamy na poziomie
Gliniarza, Kryminalnych itp. :)

DW

Data: 2009-03-13 21:31:10
Autor: Roman Rumpel
[...]