odczyt temperautry systemowej

Data: 2010-03-09 16:02:28
Autor: Piotr Wozniacki
odczyt temperautry systemowej

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message news:hmg54f$2n8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Coraz częściej odczyt temperatury MB (Asus P5W DH) skacze mi na okrągłe wartości typu 128, czemu oczywiście towarzyszy denerwujące wycie wentylatorów.

Nie znam się na tym zupełnie - co należy wymienić (mam nadzieję, że nie całą płytę:))

Cały czas czekam na radę kogoś, kto jest biegły w temacie. Nie interesują mnie kolejne programy, raportujące temperatury - każdy z nich może przekłamywać, albo zostać odpowiednio "skalibrowany".

Ale skoro u mnie temperatura płyty głównej (na chipie Winbond W83627EHF, sensor Pwm1 - jak melduje np. SpeedFan) podawana jest jako realistyczne 40-42C, a potem nagle skacze pomiędzy wartościami -99 i 128C - to chyba jednak jakiś hardware'owy czujnik?

Jak to naprawić?

Data: 2010-03-17 17:23:46
Autor: Piotr Wozniacki

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message news:hn5o2b$hpm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]