odczytanie klucza z winxp

Data: 2011-08-04 22:13:29
Autor: Animka
odczytanie klucza z winxp
W dniu 2011-08-04 22:01, jagon pisze:
Witam.

Jak w temacie, ale bez uruchomionego systemu.
Mam hdd na którym padł system - za czorta nie daje sie reanimowac nawet na
chwilke. Mam oryginalna plytke (+fakturke do niej), firma skladajaca kompa
dala naklejke na obudowe z kluczem. Userka po jakims czasie, jako ze
naklejka zaczela sie odklejac, zdrapala ja (nieestetyczny wyglad itp - jak
to kobieta:>  ). Czy jedynym sposobem na odzyskanie klucza jest telefon do
Micro$oftu czy tez da sie jakos go wygrzebac (w miare prosty sposob)?
Znacie jakis programik do wygrzebania z rejestru klucza ?

Program Everest Ultimate Ci to pokaĹźe.

--
animka

Data: 2011-08-04 22:18:51
Autor: jagon
odczytanie klucza z winxp
Dnia Thu, 04 Aug 2011 22:13:29 +0200, Animka napisał(a):

Program Everest Ultimate Ci to pokaże.

Na dzialajacym systemie. A ja mam hdd ktorego nie moge odpalic. Zgodnie z sugestia JoteR zapytam na pl.comp.os.ms-windows.winnt .

Pozdrowienia.

odczytanie klucza z winxp