oddam Opemus6

Data: 2011-03-17 20:51:57
Autor: satia
oddam Opemus6
witam

mam do oddania niemłodego już Opemusa 6 (made in Czechoslovakia), od 10 lat nic na nim nie robiłam, wczesniej działał sprawnie, acz w użyciu amatorskim. Mam też maskownicę 18x24, suszarkę do zdjęć. Sprzęt niemłody, ale też złotówki nie chcę za niego. Przeprowadzam się lada moment i nie chcę targać tego sprzętu.

 Odbiór najchętniej osobisty - Wrocław Osobowice.

Może ktoś jeszcze używa takich rzeczy? mam kilka fotek.
Stan wizualny może nie najatrakcyjniejszy, ale powinno działać (nie mam czasu składać do kupy i sprawdzać)

w adresie antyspam

Ania

Data: 2011-03-19 18:50:11
Autor: satia