oddam gazety motoryzacyjne

Data: 2009-07-09 20:49:57
Autor: LEPEK
oddam gazety motoryzacyjne
Witam,

Sprzątając piwnicę natrafiłem na karton gazet motoryzacyjnych.
Ponieważ potrzebuję miejsca, a gazety te nie są mi potrzebne.
Jest tego z 15-20 kg.
Gazety z lat około 1999-2003.
Przeważają Auto-Moto, trochę WRC, parę "Auto po gwarancji", jakieś pojedyncze GT itp.

Oddam oczywiście = za darmo.
Preferuję odbiór osobisty w Pruszczu, ewentualnie mogę zatargać do pracy do N. Portu.
Lokalizacja - Pruszcz Gdański, okolice wylotu na Rotmankę.

Ważne około tygodnia, potem karton ląduje w pojemniku na makulaturę.

GG:4923729
@ w sigu

Pozdr,
--