oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?

Data: 2009-07-17 10:59:12
Autor: plusz
oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?
czy kto¶ wie czy jest w warszawie czynny jaki¶ oddział WBK w sobotę?

--
plusz
KalkulatorLokat.pl

Data: 2009-07-17 20:55:44
Autor: blad
oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?
Użytkownik "plusz" <pluszpicassa@googlemail.com>
czy kto¶ wie czy jest w warszawie czynny jaki¶ oddział WBK w sobotę?

kilk alat temu zadałem to pytanie rzecznikowi BZWBK z powodu tego, że
przelewy z dat± sobotni± schodziły z rachunku w sobotę a szły w drogę w poniedziałek.
Odpowiedz dostałem tak±, że s± przecież oddziały czynne w sobotę i to dlatego
- wtedy w Warszawie żadne nie był czynny w sobotę.
*** blad ***

Data: 2009-07-18 23:00:49
Autor: Filip
blad pisze:
[...]

W Warszawie nadal nie ma oddziałów czynnych w sobotę.

oddział wbk czynny w sobotę (Wawa)?