oddziały się przydają

Data: 2009-10-26 23:58:53
Autor: Ra
oddziały się przydają
w zeszłym tygodniu nie doliczyłem się że 25 to nie jest poniedziałek. Na   szczęście mille ostatnimi laty zrobił jedną dobrą rzecz i pootwierał placówki w galeriach czynne w weekendy więc mogłem spłacić kk na czas.
W takim polbanku czy nawet eurobanku który chyba nie prowadzi obsługi kasowej w galeriach było by już po zawodach

Data: 2009-10-26 16:26:10
Autor: Krzysiek
oddziały się przydają
On 26 Paź, 23:58, Ra <a...@aa.com> wrote:
w zeszłym tygodniu nie doliczyłem się że 25 to nie jest poniedziałek. Na
  szczęście mille ostatnimi laty zrobił jedną dobrą rzecz i pootwierał
placówki w galeriach czynne w weekendy więc mogłem spłacić kk na czas.

Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
roboczy, zawsze tak miałem.
W Polbanku też.

Data: 2009-10-27 00:32:02
Autor: Kamil Jońca
oddziały się przydają
Krzysiek <kl1@o2.pl> writes:

[...]

Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

KJ

--
The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2009-10-27 15:33:25
Autor: radekp@konto.pl
oddziały się przyda ją
Tue, 27 Oct 2009 00:32:02 +0100, w <87ocntybnx.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
> roboczy, zawsze tak miałem.
> W Polbanku też.

Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

W Polbanku zdarzało mi się zapłacić dzień po terminie (raz nawet chyba 2-3).
Nie naliczyli żadnych opłat i odsetek.

Data: 2009-10-27 08:17:00
Autor: Pete
oddziały się przydają
W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
[...]

Ale wiesz, co KC na to?

--
Pete

Data: 2009-10-27 08:31:25
Autor: Kamil Jońca
oddziały się przydają
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
[...]

Jeśli chodzi o niedzielę (jak tu) to wiadomo. Jeśli chodzi o sobotę, to
.... nic nie mówi.

KJ

--
Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

Data: 2009-10-27 08:43:34
Autor: Pete
oddziały się przydają

W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
[...]

No przecież dlatego piszę ;)

Jeśli chodzi o sobotę, to... nic nie mówi.

Wręcz przeciwnie. Np. 26 grudnia 2009 ;)

--
Pete

Data: 2009-10-27 11:22:05
Autor: Ra
oddziały się przydają
Pete pisze:
W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
[...]

mille jest przygotowany na takie sytuacje i zmienił dzień spłaty na 24 co zobaczyłem dopiero w piątek i na przelew było już za późno

Data: 2009-10-27 21:20:06
Autor: Tolek
oddziały się przydają
On 2009-10-27 11:22, Ra wrote:
mille jest przygotowany na takie sytuacje i zmienił dzień spłaty na 24 co zobaczyłem dopiero w piątek i na przelew było już za późno
Mille od zawsze tak robi - dzień spłaty jest w ostatni dzień roboczy przed 25tym (w tym soboty). Zazwyczaj jest to 24ty, no chyba że 25ty wypada w poniedziałek wielkanocny lub 25 grudnia jest w poniedziałek ;)

T.

Data: 2009-10-27 21:41:23
Autor: Kamil Jońca
oddziały się przydają
Tolek <tolek_88@NIELUBIESPAMU.gazeta.pl> writes:

On 2009-10-27 11:22, Ra wrote:
[...]
;)

Widzę, że kolega archiwum nie czyta. Mille na pewno _nie_ "od zawsze tak
robi.
KJ

--
Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
                -- Thomas Jefferson

Data: 2009-10-28 00:17:47
Autor: Ra
oddziały się przydają
Tolek pisze:
On 2009-10-27 11:22, Ra wrote:
[...]

pierwsze słyszę a mam ich karty od paru lat, sprawdziłem historię z tego roku data 25 zdecydowanie datą spłaty
chociaż faktycznie zdarzyło się że była spłata 24 czerwca a święta żadnego chyba nie było

Data: 2009-10-27 21:49:45
Autor: Pete
oddziały się przydają
W dniu 27.10.09 11:22, Ra pisze:
Pete pisze:
W dniu 26.10.09 23:58, Ra pisze:
[...]

no to spłata 25 albo 26-go to jeden pies - i tak po terminie...

--
Pete

Data: 2009-10-28 17:29:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
oddziały się przydają

"Pete" hc7mcf$hse$3@news.dialog.net.pl

mille jest przygotowany na takie sytuacje i zmienił dzień spłaty na 24
co zobaczyłem dopiero w piątek i na przelew było już za późno

no to spłata 25 albo 26-go to jeden pies - i tak po terminie...

Nieśmiało zauważę, że na taką spłatę zazwyczaj banki dają  ze 3 tygodnie... :)
Mnie ani razu nie udało się przeterminowanie spłaty jakiejkolwiek kreśnej karty.

Data: 2009-10-27 16:58:20
Autor: orcio
oddziały się przydają
Ra pisze:
[...]

Euro Bank u mnie w mieście ma obsługę kasową w hipermarkecie, ale tylko do 19, a hiper do 21 otwarty i poza kasą EB też.

orcio

Data: 2009-10-28 09:09:12
Autor: xbartx
oddziały się przydają
Dnia Mon, 26 Oct 2009 23:58:53 +0100, Ra napisał(a):

[...]

Trochę trafiłeś kulą w płoty z tym eb i polbankiem. A wpłatomaty? Jeszcze wygodniejsze, bo można to zrobić nawet o/po 23.00.

--
xbartx

Data: 2009-10-28 11:22:51
Autor: ąćęłńóśźż
oddziały się przydają
Czy we wpłatomacie można wpłacić na dowolne konto?
I czy większość wpłatomatów nie jest aby za zamykanymi drzwiami oddziałów/filii?
JaC

-- -- -