oddziały się przydają

Data: 2009-10-26 16:26:10
Autor: Krzysiek
oddziały się przydają
On 26 Paź, 23:58, Ra <a...@aa.com> wrote:
w zeszłym tygodniu nie doliczyłem się że 25 to nie jest poniedziałek. Na
  szczęście mille ostatnimi laty zrobił jedną dobrą rzecz i pootwierał
placówki w galeriach czynne w weekendy więc mogłem spłacić kk na czas.

Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
roboczy, zawsze tak miałem.
W Polbanku też.

Data: 2009-10-27 00:32:02
Autor: Kamil Jońca
oddziały się przydają
Krzysiek <kl1@o2.pl> writes:

[...]

Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

KJ

--
The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2009-10-27 15:33:25
Autor: radekp@konto.pl
oddziały się przyda ją
Tue, 27 Oct 2009 00:32:02 +0100, w <87ocntybnx.fsf@alfa.kjonca>,
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

> Sądziłem, że termin spłaty jest zawsze przedłużany na pierwszy dzień
> roboczy, zawsze tak miałem.
> W Polbanku też.

Nie jest. Na pewno jest tak w BZWBK, ale w mille nie.

W Polbanku zdarzało mi się zapłacić dzień po terminie (raz nawet chyba 2-3).
Nie naliczyli żadnych opłat i odsetek.

oddziały się przydają