odebrać debilom władzę!

Data: 2012-07-26 22:20:54
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!
odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!

http://www.youtube.com/watch?v=GgO-0qEgvgE&feature=em-uploademail

boukun

Data: 2012-07-26 23:32:58
Autor: Trybun
odebrać debilom władzę!
W dniu 2012-07-26 22:20, boukun pisze:
odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!

http://www.youtube.com/watch?v=GgO-0qEgvgE&feature=em-uploademail

boukun

Ale tym razem trzeba to przemyśleć.. żeby nie tak jak w latrach osiemdziesiątych wynieść do koryt jaszcze większe indywidua.

Data: 2012-07-27 00:44:14
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jusd43$kqb$2node1.news.atman.pl...
[...]

Nie myśl za długo, tylko organizuj się w gromadzie, gromadność rozwojową...

boukun

Data: 2012-07-27 07:26:04
Autor: gazeta
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jushj8$lfd$1mx1.internetia.pl...

[...]

Spostrzeżenie właściwe lecz nie możliwe do realizacji.
Oni posiadają broń i do pomocy mają policje, wojsko, ONZ, itp.
Każdy kto posiada broń oprócz nich jest terrorystą, z którym walczy nowoczesna władza.
My jesteśmy po to by im służyć, i tylko temu istniejemy.
istota

Data: 2012-07-27 10:36:31
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "gazeta" <ozeirtychy@wp.pl> napisał w wiadomości news:jut8pl$9lg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na nasze szczęście czynna służba wojskowa jest rozwiązana, żołdackie wojsko jest wprawdzie na ich usługach, ale jeśli naród zrobi strajk generalny i wyjdzie na ulicę, nie są w stanie nas pokonać. Mahatma Gandhi dał nam przykład, jak zwyciężać mamy...

boukun

Data: 2012-07-27 14:22:13
Autor: gazeta
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jutk9v$r2e$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie uwzględniasz że żołnierz w czynnej służbie nie jest na usługach władzy, bo jak go wywala to pójdzie do normalnej pracy, a etatowy na bezrobocie, dlatego będzie bronił tego systemu do ostatniej kropli krwi nie tak nasze wojsko w 1939 r.. wyjechało na zachód..
istota

Data: 2012-07-27 18:38:44
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "gazeta" <ozeirtychy@wp.pl> napisał w wiadomości news:juu15n$2b6$1inews.gazeta.pl...

[...]

W Syrii też bronią i jaką tam reżim ma armię, a i tak w końcu polegną. Tu by reżim teraz w starciu z narodem nie miał najmniejszych szans, to nie czasy Jaruzelskiego. Tylko naród musi odzyskać jaja...

boukun

Data: 2012-07-28 08:18:52
Autor: Trybun
odebrać debilom władzę!
W dniu 2012-07-27 00:44, boukun pisze:

[...]

Od razu widać że nie myślałeś wstępując do "S" i pochopnie obalając komunę. Mi, z moją rozwagą na pewno nie grozi wzniesienie na piedestał kogoś Wałęsie podobnemu..

Data: 2012-07-27 07:26:17
Autor: zdumiony
odebrać debilom władzę!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jus96e$p95$1mx1.internetia.pl...
odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!

http://www.youtube.com/watch?v=GgO-0qEgvgE&feature=em-uploademail

Za to pan Waldemar Pastuszko wielki mędrzec

Data: 2012-07-27 08:27:16
Autor: Przemysław W
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jus96e$p95$1mx1.internetia.pl...
odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!

http://www.youtube.com/watch?v=GgO-0qEgvgE&feature=em-uploademail

Kim jest ten człowiek?

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-07-27 10:38:30
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jutcc7$l4s$1inews.gazeta.pl...

[...]

Samodzielnie myślącym, inteligentnym Polakiem..., niezależnym i wolnym od wpływu propagandy reżimu władzy...

boukun

Data: 2012-07-27 18:43:58
Autor: Przemysław W
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jutkdm$s3n$1mx1.internetia.pl...

[...]

Z tym bym polemizował, ale myślałem, że wiesz jak się nazywa, z którą partią sympatyzuje itp.

Przemek

Data: 2012-07-27 18:46:51
Autor: boukun
odebrać debilom władzę!

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:juuggh$4p1$1inews.gazeta.pl...

[...]

To nie jest jakiś typowy polski głąb kapuściany, który daje się reżimowi wciągać w hucpiarskie rozgrywki, co jest lepsze, kiła czy rzeżączka... Tylko debil lub wyjątkowa kreatura sympatyzuje z wrogami narodu...

boukun

Data: 2012-07-27 08:34:39
Autor: K.S.
odebrać debilom władzę!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jus96e$p95$1mx1.internetia.pl...
| odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!
| boukun
|-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niby jak? przez głosowanie debilów?
A co z wybieraniem złodziei?

Data: 2012-07-28 08:18:33
Autor: Trybun
odebrać debilom władzę!
W dniu 2012-07-27 08:34, K.S. pisze:
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
| odebrać szkodliwym debilom władzę w Polsce!
| boukun
Niby jak? przez głosowanie debilów?
A co z wybieraniem złodziei?

Ci złodzieje bądź dopiero na nich kandydaci nazywają to oddanie głosu na nich -  "spełnieniem obowiązku obywatelskiego"..

odebrać debilom władzę!