odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.

Data: 2010-05-12 15:56:43
Autor: cytryna4
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
 Wzorem prezesa PiS chcialbym tez was polubic. Ze swojej strony
 deklaruje, ze nie bede wobec was uzywac atakow ad personam  a jedynie bede walczyc z wami na argumenty. warunek jest jeden,
 wy tez przyjmiecie te zasady. By wykazac swoja dobra wole  uwalniam was z kf. jezeli nie zmienicie swoich zachowan i waszym
 jezykiem dyskusji beda wulgaryzmy wracacie do kf. zauwazylem, ze
 z niektorymi wsrod was da sie dyskutowac. np. zauwazylem korzystna
 zmiane zachowan u hansa klossa. to jak "przyjaciele", stac was na  rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.
--   HeSk
Pragnę z należnym szacunkiem przedstawić ciąg dalszy tej jakże oczekiwanej przez elektorat PiS odezwy. Żywię też nadzieję, że pomysłodawca zgodzi sie
z treścią tego niezwykłego przesłania w wydaniu gwiazdy PO.
http://www.youtube.com/watch?v=aggDGlusAEY

Data: 2010-05-12 16:23:56
Autor: raff
cytryna4@poczta.onet.eu pisze:
[...]

A pamietacie jak go wybierali na Marszalka jak skomlal: "ja juz nie bede", "ja sie poprawie" ?

Buahaha

R.

Data: 2010-05-12 16:39:50
Autor: 'heÂŽsk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 16:23:56 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

 [...]

A pamietacie jak go wybierali na Marszalka jak skomlal: "ja juz nie bede", "ja sie poprawie" ?

Buahaha

http://www.youtube.com/watch?v=z_vDMCC-8-s&feature=related

popracuj jeszcze nad stylem. warunkowo nie idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:39:49
Autor: 'heÂŽsk
On Wed, 12 May 2010 15:56:43 +0200, cytryna4@poczta.onet.eu wrote:

> [...]
>  zmiane zachowan u hansa klossa. to jak "przyjaciele", stac was na >  rzeczowa dyskusje ? zobaczymy kto wyskoczy pierwszy z pyskowka.

 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal  pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.  zerknij tu:

 http://www.youtube.com/watch?v=K4ER-- 9V0gw
  http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4&feature=related

 http://www.youtube.com/watch?v=l3NU4jp7Pug&feature=related

 i przypomnij kto mowil o dziadku z "wermachtu".

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 16:50:04
Autor: cytryna
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.

 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal  pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.  HeSk

Heniutek, oszczędz ludziom cytatów z Antona La Vey - The Satanic Bible. Wiesz, że tu towarzystwo ma cię za wała, tęgiego wała w roli podnóżka tych sprzedawczyków Polski z PO i z GWna. Czuwaj!.

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'heÂŽsk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 16:50:04 +0200, "cytryna"
[...]

 TRZECI. jako niereformowalny idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 17:02:03
Autor: Neko
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał

 komentowalem juz kiedys to co powiedzial niesiolowski.
 jezeli bys przypomnial sobie co wypisywales tu na psp
 to niesiolowski w porownaniu z twoimi tekstami cytowal
 pismo swiete. w czesi wypowiedzi zgadzam sie z niesiolem
 chociaz nie uwazam, ze jest gwiazda po.

-- -

Musze to powiedziec. W mojej opinii Niesiolowski to niestety
cham i prostak. I mowie to ze smutkiem, bo w koncu legitymuje
sie stopniem profesora. Jego jezyk jest po prostu okropny
i chamski.

Tusk w porownaniu z Niesiolem to jest cesarz.

Nie wiem po co Tuskowi Niesiolowski. Owszem, kazda partia
potrzebuje wiernych poddanych, ale Niesiolowski pała nienawiscia
do PiS. I cokolwiek PiS zrobi bedzie negatyw od Niesiolowskiego.

A niech bedzie negatyw, tylko po co takie zapluwanie sie? Nie
przystoi dla profesora.

Data: 2010-05-12 08:14:10
Autor: zbig
On 12 Maj, 17:02, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbred...@interia.pl> napisał

[...]

A mnie podoba się to jak mówi Niesiołowski. Nie owija w bawełnę i
zwykle są to reakcje na zaczepki lub insynuacje PiS.Nie słyszałem
nigdy , aby Niesiołowski wypowiadał sie o kims niepochlebnie bez
uzasadnionego powodu. Dziennikarze lubia go podpuszczać i dają mu
zawsze do skomentowania jakiś przekręt PIS i wtedy mają upragniony,
krwisty komentarz.
Co innego Palikot. Ten prowokuje świadomie, podpuszczając z kolei
drugą stronę.

Data: 2010-05-12 17:30:21
Autor: 'heÂŽsk
odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.
On Wed, 12 May 2010 17:02:03 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 [...]

Nie wiem po co Tuskowi Niesiolowski. Owszem, kazda partia
potrzebuje wiernych poddanych, ale Niesiolowski pała nienawiscia
do PiS.

 nie do pis tylko do niektorych z pis. najwyrazniej zalezli mu  za skore, a on reaguje bardzo emocjonalnie. czasem zbyt.
 przypomnij sobie teksty o dziadku z werhmachtu, o bufetowej,
 o wilczych oczach. to wlasnie sa zagrywki ponizej pasa.

I cokolwiek PiS zrobi bedzie negatyw od Niesiolowskiego.

 nie pis tylko niektorzy z pis. niesiol szczerze nienawidzi obludy.

A niech bedzie negatyw, tylko po co takie zapluwanie sie?

 taka ma role. tak jak palikot. krolom zawsze byl potrzebny  chlopiec do bicia albo blazen.

Nie przystoi dla profesora.

 profesora botaniki. --

 HeSk

odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS" cd.