odgrzybianie klimatyzacji samochodowej-sprawdzone

Data: 2011-04-10 03:28:17
Autor: w_p
odgrzybianie klimatyzacji samochodowej-sprawdzone
Robiłem niedawno serwis klimatyzacji z odgrzybianiem ultradzwiekami
przy stacji paliw na pachońskiego 9, chyba skutecznie bo poki co
przestało śmierdzieć, całość chyba 155zł, ile samo odgrzybianie nie
pytałem.
Co do konserwacji to swego czasu robiłem to w zielonkach - taki duzy
warsztat blacharski po prawej stronie jadąc od Krakowa - tyle, ze to
pare lat temu było, sprzedalem zanim zardzewiało :)

odgrzybianie klimatyzacji samochodowej-sprawdzone