odkamieniacz

Data: 2010-02-10 16:46:50
Autor: fifty
odkamieniacz
Witam, czy takie ustrojstwo to działa tak jak tam opisano,
i czy warto je stosować, czy jest to coś porównywalnego
do magnetyzerów w samochodach, czyli do niczego?

http://archi.inosak.org/db/item917079590_1.html

Data: 2010-02-12 08:32:07
Autor: Art
odkamieniacz

Użytkownik "fifty" <fifty@op.pl> napisał w wiadomości news:a2a8fefdf1ac5d3cce95ce40c0ced026@www.shit.com...
Witam, czy takie ustrojstwo to działa tak jak tam opisano,
i czy warto je stosować, czy jest to coś porównywalnego
do magnetyzerów w samochodach, czyli do niczego?

http://archi.inosak.org/db/item917079590_1.html

Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo niewiele, a oszczędności mogą być całkiem spore.

Data: 2010-02-17 10:44:58
Autor: Jarek P.
odkamieniacz
Art <setra315hd@onet.pl> wrote:

Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo niewiele,
a oszczędności mogą być całkiem spore.

Kup sobie w komplecie jeszcze magnetyczne klapki i magiczną bransoletę uzdrawiającą. NIe oszczędzaj na własnym zdrowiu!

J.

Data: 2010-02-19 21:38:27
Autor: Abecadło
odkamieniacz
Sam chyba zainstaluje takie ustrojstwo, kosztuje stosunkowo niewiele, a oszczędności mogą być całkiem spore.

Ci co chcą to kupić pewnie z montażem bez instrukcji nie poradzą sobie, do tego trzeba mieć trochę szarych komórek ...

Data: 2010-02-12 13:15:47
Autor: Boombastic
odkamieniacz

[...]

To jest zwykły elektromagnes, a cała reszta to jest bełkot. Działa dokładnie jak magnetyzer w samochodach, czyli nie działa.
Podobno jest to stosowane na przemysłową skalę w ciepłownictwie (nie widziałem osobiście), ale jest  o wiele większej mocy i ma służyć nieosadzaniu się kamienia kotłowego. A w twoim przypadku ma to niby powodować, że rozpuszczone minerały w wodzie nie osadzą się w czajniku? A niby dlaczego się nie osadzą? Wierzysz, że takie słabe pole elektromagentyczne coś zmieni?
No i co to jest elektrostatyczne pole magnetyczne?

Data: 2010-02-12 22:28:46
Autor: zbigi
odkamieniacz
Boombastic pisze:

[...]

:)

Podobno jest to stosowane na przemysłową skalę w ciepłownictwie (nie widziałem osobiście), ale jest  o wiele większej mocy i ma służyć nieosadzaniu się kamienia kotłowego.

W cieplownictwie, to sie stosuje korekcje chemiczna.
Ale poza tym w calosci sie z toba zgadzam :)

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

Data: 2010-02-20 00:07:20
Autor: kogutek
odkamieniacz
Boombastic pisze:

:)

> Podobno jest to stosowane na przemysłową skalę w ciepłownictwie (nie > widziałem osobiście), ale jest  o wiele większej mocy i ma służyć > nieosadzaniu się kamienia kotłowego. W cieplownictwie, to sie stosuje korekcje chemiczna.
Ale poza tym w calosci sie z toba zgadzam :)

-- pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
W ciepłownictwie używa się tylko i wyłącznie wody demi. Trochę inaczej wyglądają
urządzenia do jej produkcji. --

Data: 2010-02-20 11:43:43
Autor: JaMyszka
odkamieniacz
On 20 Lut, 00:07, "kogutek"  wrote:
[...]
W ciepłownictwie używa się tylko i wyłącznie wody demi. ...

E., chyba nie.
Bo gdyby tak było, to czemu przestrzega się przed używaniem ciepłej
wody do celów spożywczych (na wypadek rozszczelnienia wymiennika)?
Poza tym, jest o wiele tańsze chemiczne uzdatnienie wody
technologicznej, niż jej odmineralizowanie (czy to na wymiennikach
jonowych, czy to przez odparowanie).

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2010-02-20 22:28:41
Autor: kogutek
odkamieniacz
On 20 Lut, 00:07, "kogutek"  wrote:
> [...]

Poza tym, jest o wiele tańsze chemiczne uzdatnienie wody
technologicznej, niż jej odmineralizowanie (czy to na wymiennikach

Nie wiesz nie pisz. To dobra zasada. --

Data: 2010-02-20 18:20:48
Autor: JaMyszka
odkamieniacz
On 20 Lut, 22:28, "kogutek"  wrote:
> [...]
> Poza tym, jest o wiele tańsze chemiczne uzdatnienie wody
> technologicznej, niż jej odmineralizowanie (czy to na wymiennikach

Tia...

-

Data: 2010-02-21 02:31:57
Autor: XL
odkamieniacz
Dnia Sat, 20 Feb 2010 11:43:43 -0800 (PST), JaMyszka napisał(a):

Bo gdyby tak było, to czemu przestrzega się przed używaniem ciepłej
wody do celów spożywczych (na wypadek rozszczelnienia wymiennika)?

Z uwagi na zagrożenie gorączką legionową.
--

Ikselka.

Data: 2010-03-17 09:09:33
Autor: zbigi
odkamieniacz
Boombastic pisze:

[...]

Hmm... W obiegach cieplowniczych "elektrocieplowni" w ktorej pracuje, do korekcji uzywa sie jakiejs chemii (hydrazyna? karbohydrazyd?). Nie jest to moja dzialka, wiec szczegolow nie znam - mam szukac? :)