odkładanie na emeryturę w niepewnych czasach

Data: 2009-11-04 17:50:09
Autor: Robert Wicik
odkładanie na emeryturę w niepewnych czasach
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:424e.00000027.4af19c15newsgate.onet.pl...
na ZUS ani na OFE-rmy nie liczę, wiem że muszę odkładać samodzielnie

IKE Obligacje Skarbu Państwa - obligacje 10-letnie, bez podatku Belki, na niezły procent.

Data: 2009-11-04 22:42:53
Autor: Krzysztof

"Robert Wicik" <rwicik@poczta.onet.pl> wrote in message news:hcsbbu$40b$1news.onet.pl...
[...]

Nie jest to takie pewne, bo banki zagraniczne coraz czesciej zalecaja kupno CDS na okres 5-lat swoim klientom na niewyplacalnosc Polski.
Tempo narastania dlugu znacznie przyspieszy w 2010 i raczej nie bedzie zwalniac w nastepnych latach.

odkładanie na emeryturę w niepewnych czasach