odkręcenie suportu campagnolo na kwadrat

Data: 2018-06-26 04:49:43
Autor: mariusz
odkręcenie suportu campagnolo na kwadrat
cześć,
chcę odkręcić suport campagnolo na kwadrat starego typu, taki jak ten :

https://tinyurl.com/y9pnpupa

Jaki klucz mi to umożliwi ?
Coś takiego :
opcja 1 :
https://tinyurl.com/y83pagg5 czy raczej :
opcja 2
https://tinyurl.com/yb88chwr

/Mariusz

Data: 2018-06-26 15:56:04
Autor: Albert Stonoga
odkręcenie suportu campagnolo na kwadrat
W dniu 26.06.2018, wto o godzinie 04:49 -0700, użytkownik mariusz
napisał:
cześć,
chcę odkręcić suport campagnolo na kwadrat starego typu, taki jak ten
:

https://tinyurl.com/y9pnpupa

Jaki klucz mi to umożliwi ?
Coś takiego :
opcja 1 :
https://tinyurl.com/y83pagg5

czy raczej :
opcja 2
https://tinyurl.com/yb88chwr

/Mariusz

Żaden z powyższych.

Potrzebujesz na przykład Park Tool BBT-4

--
Albert Stonoga

Data: 2018-06-26 22:13:20
Autor: ToMasz
W dniu 26.06.2018 o 13:49, mariusz pisze:
cześć,
chcę odkręcić suport campagnolo na kwadrat starego typu, taki jak ten :

https://tinyurl.com/y9pnpupa

Na Twoim miejscu, ja bym go odkręcił za pomocą "żabki" albo młotka i śruborkęta, albo nawet spawarki. wypieprzył na złom i założył normalny na klucz :

https://5.allegroimg.com/s512/010ba1/db1cf338487e9e07caf51aff73c5

i zapomniał o problemie

ToMasz

Data: 2018-06-26 23:03:09
Autor: qrt
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> Wrote in message:
[...]

Jesli support jest dobry i waży dajmy na to 170g zamiast 350 to
 może i warto mieć taki "problem" ...

Data: 2018-06-28 09:56:41
Autor: cytawa
  mariusz pisze:

[...]

zaden z tych.
wpisz w google "klucz kinex" i zobaczysz na zdjeciach jakie odpowiednie klucze sie nadaja. Mozna to kupic. W tym momencie nie mam czasu szukac.

Jan Cytawa

odkręcenie suportu campagnolo na kwadrat