odkrzyżujmy Polskę!

Data: 2009-12-29 05:55:05
Autor: Grzegorz Z.
odkrzyżujmy Polskę!
 Stowarzyszenie Młodzi Socjaliści zwróciło się do minister edukacji
narodowej Katarzyny Hall z apelem o usunięcie symboli religijnych ze szkół.
W odpowiedzi na apel rzecznik MEN przypomina, że o wywieszeniu krzyży w
szkole decyduje jej cała społeczność, a nie dyrektor placówki czy minister.

Apel Młodych Socjalistów trafił również do Kancelarii Sejmu, Kancelarii
Prezydenta, Kancelarii Premiera, Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i
Administracji oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Stowarzyszenie
chce, by krzyże zniknęły z urzędów podległych tym instytucjom. Młodzi
Socjaliści postulują, by od Nowego Roku polscy uczniowie i studenci "mogli
wrócić do szkół wolnych od symboli religijnych". Zapowiadają, że jeśli tak
się nie stanie, będą zmuszeni "dociekać swoich praw w ramach wymiaru
sprawiedliwości, z Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu włącznie".
"Apelujemy do dyrekcji szkół, a także urzędów państwowych - przestrzegajmy
prawa, odkrzyżujmy Polskę" - wzywają autorzy inicjatywy. Stowarzyszenie
powołuje się na orzeczenie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w
Strasburgu, który wypowiedział się przeciwko wieszaniu krzyży w klasach
szkolnych we Włoszech.

Budujmy pluralizm!

Autorzy apelu argumentują, że Polska jako członek Rady Europy i
sygnatariusz Europejskiej Konwencji Praw Człowieka, na której straży stoi
Trybunał w Strasburgu, jest zobowiązana do dostosowania się do jego wyroku.
Jak podkreślają, polska konstytucja zakłada m.in. "bezstronność" państwa w
kwestiach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych
obywateli oraz gwarantuje "wolność sumienia i wyznania". Według nich
usuwanie ze szkół symboli religijnych "nie stanowi przejawu walki z
określonym wyznaniem", a jest dowodem "poszanowania zasady legalizmu oraz
krokiem w kierunku państwa pluralistycznego i tolerancyjnego".

Socjaliści nie znają prawa?

Odpowiadając na apel rzecznik MEN Grzegorz Żurawski podkreślił, że w
polskim systemie prawnym, w jednym z rozporządzeń, jest zapis mówiący o
możliwości wieszania krzyży. - Zapis brzmi dokładnie tak, że w klasie może
wisieć krzyż. To, czy symbol religijny będzie powieszony, czy też nie
zależy od decyzji szkoły, a nie jednej osoby w postaci dyrektora szkoły;
musi być zgoda całej społeczności szkolnej na to, aby taki symbol religijny
wisiał - tłumaczy Żurawski Żurawski. Jak podkreślił, jest wiele przykładów
takich szkół, w których żadne symbole religijne nie są wywieszane, ponieważ
"społeczność szkolna tego sobie nie życzy". http://www.wprost.pl/ar/182962/Mlodzi-Socjalisci-odkrzyzujmy-Polske/

Data: 2009-12-29 01:00:35
Autor: Antenka
odkrzyżujmy Polskę!
On 29 Gru, 05:55, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Młodzież Wszechpolska na to dictum przygotuje wkrótce odezwę do
Prezydenta RP o pozbawienia obywatelstwa polskiego wszystkich
smarkatych wojujących lewaków i antyklerykałów, bo ci drażnią ich
najświętsze uczucia religijne i patriotyczne i zaproponuje wysłanie
ich na bezludną wyspę. Tam już nikt tego robactwa nie będzie
"drażnił", a tym samym oni nie będą wkurzać dzień po dniu gorliwych
katolików i prawdziwych Polaków! Nie podoba się, to fora ze dwora!
Won, ale mi biegiem!

Antenka

P.s. Precz z lewactwem i antyklerykałami - dziećmi szatana bleeeee
Ś.M.A.M.S.Z.N.!

Data: 2009-12-29 10:13:48
Autor: pluton
odkrzyżujmy Polskę!
[...]

Hitler wiecznie zywy.

Nullification

Data: 2009-12-29 12:23:15
Autor: mkarwan
odkrzyżujmy Polskę!

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhch3i$a59$1inews.gazeta.pl...
[...]

On tez walczył z religią.

Data: 2009-12-29 14:13:28
Autor: pluton
odkrzyżujmy Polskę!

> Hitler wiecznie zywy.

On tez walczył z religią.

I co ? wygral ?

Nullification

Data: 2009-12-29 19:11:23
Autor: Grzegorz Z.
odkrzyżujmy Polskę!
Dnia Tue, 29 Dec 2009 12:23:15 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

On tak samo walczył z religią jak wy nie wiecie kto to jest Urwan:

http://www.nobeliefs.com/nazis.htm

Data: 2009-12-30 20:42:05
Autor: mkarwan
odkrzyżujmy Polskę!
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1lcs2sb7tr2dz.1dydujfyuk0vy$.dlg40tude.net...
[...]

Kto to jest "Urwan"  tchórzu Grzegorzu Zaje...?

Data: 2009-12-30 20:54:51
Autor: Grzegorz Z.
odkrzyżujmy Polskę!
Dnia Wed, 30 Dec 2009 20:42:05 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A co was to obchodzi?

Data: 2009-12-29 10:33:25
Autor: cyc
odkrzyżujmy Polskę!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8329f381-290c-45c7-a1e1-

[...]

Odkrylas swoje prawdziwe , moherowo - koltunskie oblicze .
Z kazdego Twojego zdania wyraznie przebija sie mysl , ze najwazniejszym elementem dla Ciebie nie jest Bog , jegfo nauki i prawda , tylko ksiadz , ktorego postrzegasz jako jedyne centrum religii i wiary !.
Rownoczesnie nie jest dla Ciebie wazne kim jest ten ksiadz ,  wazne , ze nosi koloratke i od tego momentu staje sie  nawet nie namiestnikiem Boga na ziemi , tylko samym bogiem !.
Zadaj sobie kilka pytan , po odpowiedzeniu ktorych  zastanow sie i napisz powyzszy post raz jeszcze .
Niezrozumiale dla mnie  jest to , ze nie drazni Ciebie i Tobie podobnym ksiadz pedofil , ksiadz zlodziej , czy aferzysta , nie drazni ten przychodzacy do biznesmena i namawiajacy do przestepstwa zwiazanego z fikcyjnym odliczaniem darowizm - co stalo sie dzisiaj powszechnie stosowana praktyka wsrod ksiezy i tzw. bznesmenow a co jest ewidentnym zlodziejstwem . Nie , takie rzeczy Cie nie draznia i nie wywoluja retorsji w postaci nawolywania do odebrania obywatelstwa tym ksiezom , ktorzy dopuszcaja sie wspomninych przestepstw , ba nawet nie nawolujesz do ich ukarania , ale z determinacja godna lepszej sprawy usilujesz robic to z tymi , ktorzy domagaja sie poszanowania prawa i tego aby w Polsce prawo bylo jedno dla wszystkich obywateli w tym dla bedacych dotad bezkarnymi , ksiezy .

cyc

Data: 2009-12-29 19:19:47
Autor: Grzegorz Z.
odkrzyżujmy Polskę!
Dnia Tue, 29 Dec 2009 01:00:35 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

P.s. Precz z lewactwem i antyklerykałami - dziećmi szatana bleeeee
Ś.M.A.M.S.Z.N.!

Taaa.... pohajluj sobie, pohajluj, przechrzto *ydowska!

http://www.nobeliefs.com/nazis.htm

Data: 2009-12-29 19:40:07
Autor: raff
odkrzyżujmy Polskę!
Grzegorz Z. pisze:
[...]

a pod spodem United States Holocaust Memorial Museum. Strona z przeslaniem, Grzesiulku.

R.

Data: 2009-12-29 20:53:06
Autor: raff
odkrzyżujmy Polskę!

Grzegorz Z. pisze:
[...]

Oj, Grzesiu, Grzesiu, i "zydowska" to tez wulgarne slowo ?

R.

Data: 2009-12-30 01:45:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
odkrzyżujmy Polskę!
wtorek, 29 grudnia 2009 10:00. carbon entity 'Antenka'
<sweet.blue_eyes@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

A ja tam nie mam nic do krzyży. Skoro większość je lubi, to mogą se wisieć.
Oczywiście lepiej krzyże niż krucyfiksy, bo te pierwsze nie urażają
niczyich uczuć z wyjątkiem oszołomów i można powiesić je bez takiej urazy
wszędzie, a te drugie mogą czasem szokować niektórych nie-chrześcijan i
powinny wisieć w zasadzie wyłącznie w sali do religii katolickiej, do
ktorej związek wyznaniowy pt. Kościół Rzymskokatolicki w Polsce ma prawo z
mocy konkordatu.

Natomiast ktoś powinien uregulować sprawy finansowej samowoli kleru i
przejmowanie przez niego nawet tych majątków, które odebrali mu zaborcy i
II RP. Ponadto jako jedyne dopuszczalne źródło finansowania kościołów,
zborów, synagog, sangh etc. powinien wprowadzony zostać podatek kościelny
na dowolny wskazany przez podatnika związek wyznaniowy lub w przypadku
agnostyków na dowolną zarejestrowaną przez państwo fundację użyteczności
publicznej. To położyłoby również kres zawyżaniu lub zaniżaniu przez
niektóre związki i gminy wyznaniowe statystyk liczby wiernych i dałoby
wreszcie jasne dane na temat sytuacji demograficznej wszystkich religii
wyznawanych przez Polaków (zarówno rdzennych, jak i spolonizowanych).

Data: 2009-12-30 03:13:59
Autor: Krzysiek
odkrzyżujmy Polskę!
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hhe7h0$klr$1news.onet.pl...

[...]

[...]

ale jakie znaczenie ma zawyzanie czy zanizanie statystyk i kogo to powinno interesowac??
Przeciez ci sami ludzie ktorzy wyciagaja "mankamenty" demokracji wyjasniajac, ze rozstrzygniecia wiekszosciowe
nie dotycza prawdy w tym samym zdaniu szermuja pojeciem "katolickiej Polski" z czego widac, ze nie interesuje ich prawda
jako taka, a wylacznie norma prawna jako prawda.
Przez taka argumentacje sam Pan sie zniza na poziom idiotow.
A sama samowola (kleru czy kogokolwiek) wcale sie nie zmienia niezaleznie czy wszyscy deklaruja sie jako katolicy
czy nikt - nie jest ona ani norma prawna ani zasada.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-30 03:21:37
Autor: Prawusek
odkrzyżujmy Polskę!
"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> wrote in message

Podatek (jako, że nikt nie lubi płacić) ma zmniejszyć chęć obojętnych
natakie wydatki i wprowadzanie tutaj instytucji świeckich jako równoważnych
kosciołom tylko zmniejszy tę chęć - na zasadzie - gdyby nie było religii -
nie byłoby podatku. Dlatego na zachodzie wiekszość kosciołów jest pusta.

Data: 2009-12-30 04:34:43
Autor: Krzysiek
odkrzyżujmy Polskę!
Hallo,

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hhee40$bve$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ale pytanie - "czy lubisz placic??" wcale nie stoi daleko od - "czy lubisz wierzyc??".

Chleb tez umiem sam zrobic i nieraz robie, ale czesciej place, zeby go dostac , bo mam taka potrzebe,
wiec wszystko sprowadza sie do - czego oczekuje, kiedy, jakim kosztem - czyli: samo zycie...

Przeciez gdy nie chca, to nie musza placic, moga w urzedach zadeklarowc sie jako niewierzacy i zapelniac
codziennie koscioly - skoro tak nie robia, to widocznie nie chca. Placa i maja urzedowy papier na zbawienie.
Sadzi Pan, ze nawet papiez to inaczej widzi?? Ze wolalby gdyby nie placili, a zapelniali koscioly??

Jako wzory wyciagani sa zawsze jacys niezlomni, ktorzy za wiare dawali sie zjadac lwom na rzymskich arenach
zupelnie ignorujac fakt, ze taka cecha dostepna jest dla nielicznych i chcac liczbe wiernych zwielokrotnic siega
sie... no wlasnie... siega sie po zera. I czego sie Pan od zer spodziewa??
Tak to jest wlasnie widziane, niech Pan sobie sprawdzi teksty Pana ABC - jezeli jest ktos ochrzczony to nalezy
do Swietego Kosciola. Pan ABC nie przewiduje, ze ktos taki moze miec wlasny poglad czy zdanie, dla niego
to zero, ktore ma sluchac co mu sie mowi.

Dlatego podatki czy nie, to jest tu wtorne... po prostu - mity sobie, a zycie sobie...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-30 06:23:48
Autor: Prawusek
odkrzyżujmy Polskę!
> [...]

to zero, ktore ma sluchac co mu sie mowi.

Dlatego podatki czy nie, to jest tu wtorne... po prostu - mity sobie, a

    Dla zydokomuchów nic nie jest wtórnego, zwlaszcza kasa - podatek musi
przeplywac przez banki...
    O reszcie sie nie wypowiadam, jedni maja potrzebe wiary i uczestnictwa,
inni nie i niech tak zostanie.

Data: 2009-12-29 06:28:49
Autor: Prawusek
odkrzyżujmy Polskę!
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

Trzeba będzie przypomnieć lewackiej hołocuie co robili na świecie inni
lewacy, w tym ich rodzice. Należałoby wygnieść czerwone gnidy do ostatniej
nogi.

Data: 2009-12-29 00:50:56
Autor: Antenka
odkrzyżujmy Polskę!

Trzeba będzie przypomnieć lewackiej hołocuie co robili na świecie inni, w tym ich rodzice. Należałoby wygnieść czerwone gnidy do ostatniej nogi. <

Amen!

Antenka

Data: 2009-12-29 08:40:39
Autor: pluton
odkrzyżujmy Polskę!
Trzeba będzie przypomnieć lewackiej hołocuie co robili na świecie inni
lewacy, w tym ich rodzice. Należałoby wygnieść czerwone gnidy do ostatniej
nogi.

A kto wtedy bedzie wieszal krzyze ?

Nullification

Data: 2009-12-29 13:32:48
Autor: boukun
odkrzyżujmy Polskę!

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hhc4n2$qc3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tylko, że to czerwoni na spółę z czarnymi okradają polski naród, ku "radości" rozbawionej gawiedzi...

boukun

Data: 2009-12-29 11:23:00
Autor: =heÂŽsk=
odkrzyżujmy Polskę!
On Tue, 29 Dec 2009 05:55:05 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 Stowarzyszenie Młodzi Socjaliści zwróciło się do minister edukacji
narodowej Katarzyny Hall z apelem o usunięcie symboli religijnych ze szkół.

 garstka smieci ma decydowac co bedzie wisialo na scianie
 dowolnego budynku?! czas im zrobic lobotomie !
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-29 11:40:34
Autor: pluton
odkrzyżujmy Polskę!

 garstka smieci ma decydowac co bedzie wisialo na scianie
 dowolnego budynku?! czas im zrobic lobotomie !

A kto bedzie krzywdzil dzieci i zbieral kase dla Watykanu ?

Nullification

Data: 2009-12-29 12:38:45
Autor: Jadrys
odkrzyżujmy Polskę!
W dniu 2009-12-29 05:55, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Wszystko pięknie i ładnie.. Aż się rece skladają do oklasków gdy się widzi inicjatywy "Młodej Lewicy". Tylko co się z nimi zaczyna dziać gdy zdobywają władzę i dostają moc sprawczą?  Otóż wtedy błyskawicznie dewocieją  i są na usługi kleru..

Data: 2009-12-29 13:31:41
Autor: boukun
odkrzyżujmy Polskę!

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fbd48vcz7wmg.6ifyil37gc9b.dlg40tude.net...
Stowarzyszenie Młodzi Socjaliści zwróciło się do minister edukacji
narodowej Katarzyny Hall z apelem o usunięcie symboli religijnych ze szkół.

Trochę za późno z tego rodzaju apelami. Co tam krzyże, jak kler wszedł w posiadanie niebotycznego majątku Polaków i będzie miał nas wszystkich teraz za parobków. Właśnie przymierzam się do nakręcenia klipu, przedstawiającego uwłaszczenie kleru w Świdnicy, na majątku mieszkańców tego miasta...

boukun

odkrzyżujmy Polskę!