Data: 2013-01-29 14:16:14 | |
Autor: Liwiusz | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 14:14, news pisze:
co zrobic ? Zażądać od gwaranta realizacji warunków gwarancji. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-29 14:51:42 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 14:16, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 14:14, news pisze: Czyli od kogo, od Sony Poland ? Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób: "W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu." W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu. Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie... |
|
Data: 2013-01-29 14:59:27 | |
Autor: Liwiusz | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 14:51, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:16, Liwiusz pisze: Nie wiem, kto jest gwarantem, przeczytaj. Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób: Zażądać od Sony wymiany lub naprawy. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-29 15:06:53 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:
Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób: Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa. mam tam isc i zrobic im awanture ? |
|
Data: 2013-01-29 15:11:19 | |
Autor: Liwiusz | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze: Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-29 15:13:06 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze: czy bawic sie w federacje konsumentow ? |
|
Data: 2013-01-29 16:49:03 | |
Autor: Liwiusz | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 15:13, news pisze:
W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze: Gotfryd dziś cytował "bzdury" generowane przez takie federacje, więc ja bym uważał :) -- Liwiusz |
|
Data: 2013-01-29 16:56:11 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 16:49, Liwiusz pisze:
Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa. no ale zobacz co oni pitolą (na moje ostateczne zadanie): firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu. Wspomniany przez Pana punkt Gwarancji obowiązuje, jakkolwiek w przypadku kiedy autoryzowane centrum serwisowe nie jest w stanie ani naprawić ani wymienić konkretnej jednostki, może wystosować ekspertyzę, która upoważnia klienta do wymiany telefonu lub zwrotu kosztów zakupu u sprzedawcy. czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram... |
|
Data: 2013-01-29 19:36:06 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:
czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram... IMVHO: 1. formalnie ich poinformuj, że sklep odmówił przyjęcia zgłoszenia (podając dane, kiedy to było itede) Potem rzuć monetą. Możesz rzecznika konsumentów zająć, jak najbardziej: dopóki nie idziesz do sądu, to co rzecznik im nagada może zadziałać a nie powinno zaszkodzić. Gadanie rzecznika szkodziło klientom dopiero wtedy, kiedy na podstawie tego gadania (a nie przepisów) szli do sądu z bezzasadnymi roszczeniami :) W razie wylosowania wersji bez rzecznika ;) do sądu bym zaraz nie szedł, ale IMVHO jasno wyłożyć że taki zamiar jest w planie nie zawadzi. Najpierw niech odmówią kiedy już będą *wiedzieli* że sklep odmówił przyjęcia. Na razie to oni biedni są, poszkodowani, wszyscy dookoła coś chcą zupełnie niesłusznie ;) (ironizuję na okoliczność MOŻLIWEGO naruszania umowy przez sklep, w końcu tego nie wiemy, jaka to umowa). W sumie popatrz np. na allegro - jak czystasz w odpowiedzi do komentarza "mógł dać znać że coś jest nie tak to byśmy niezwłocznie poprawili/wymienili/załatwili a nie zaraz dawać negatywa", to też nie wiesz co o tym myśleć, prawda? To że FORMALNIE oni mają obowiązek obsłużyć reklamację to jedno, a to że FORMALNIE nie wiedzą (jak rozumiem) że sklep odmawia wymiany to drugie. FORMALNIE za to odpowiadają. Ale (jeszcze) dowodu na to, że nie jesteś pieniaczem nie ma ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-29 22:13:12 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-29 19:36, Gotfryd Smolik news pisze:
To że FORMALNIE oni mają obowiązek obsłużyć reklamację już wiedzą o odmowie Polkomtela. |
|
Data: 2013-01-30 00:42:40 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:
już wiedzą o odmowie Polkomtela. Ale my nie wiemy, czy formalnie, znaczy masz dowód na piśmie że tak jest :) (i co odpowiedzieli) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-30 06:04:47 | |
Autor: Marek Dyjor | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
Gotfryd Smolik news wrote:
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote: hm... może powinien ten teleofn wysłac do serwisu do niemiec ;-) |
|