Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   odkupilem telefon - zawila sprawa

odkupilem telefon - zawila sprawa

Data: 2013-01-29 14:16:14
Autor: Liwiusz
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 14:14, news pisze:

co zrobic ?

Zażądać od gwaranta realizacji warunków gwarancji.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 14:51:42
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 14:16, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 14:14, news pisze:

co zrobic ?

Zażądać od gwaranta realizacji warunków gwarancji.


Czyli od kogo, od Sony Poland ?

Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Data: 2013-01-29 14:59:27
Autor: Liwiusz
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 14:51, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:16, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 14:14, news pisze:

co zrobic ?

Zażądać od gwaranta realizacji warunków gwarancji.


Czyli od kogo, od Sony Poland ?

Nie wiem, kto jest gwarantem, przeczytaj.


Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 15:06:53
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:

Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.

Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.

mam tam isc i zrobic im awanture ?

Data: 2013-01-29 15:11:19
Autor: Liwiusz
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:

Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.

Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.

mam tam isc i zrobic im awanture ?

Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 15:13:06
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:

Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.

Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.

mam tam isc i zrobic im awanture ?

Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.


czy bawic sie w federacje konsumentow ?

Data: 2013-01-29 16:49:03
Autor: Liwiusz
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 15:13, news pisze:
W dniu 2013-01-29 15:11, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-01-29 15:06, news pisze:
W dniu 2013-01-29 14:59, Liwiusz pisze:

Jeśli tak, to spławili mnie w taki sposób:

"W odpowiedzi na Pana zapytanie, chcielibyśmy Pana poinformować, że
firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze
zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie
wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan
skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na
ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu."

W gwarancji jest jak wól napisane, ze gwarant (Sony lub jej partnerzy
serwisowi) mają do wyboru naprawę albo wymianę Produktu.

Jak mam dalej skutecznie dochodzić swoich praw ? Pomóżcie...

Zażądać od Sony wymiany lub naprawy.

Tak, Sony jest gwarantem, zażądałem, olali mnie jak widać powyżej...
Zazadalem naprawy, to mi odpisali ze nie jest mozliwa.

mam tam isc i zrobic im awanture ?

Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.


czy bawic sie w federacje konsumentow ?


Gotfryd dziś cytował "bzdury" generowane przez takie federacje, więc ja bym uważał :)

--
Liwiusz

Data: 2013-01-29 16:56:11
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 16:49, Liwiusz pisze:
Cywilizowanym sposobem jest droga sądowa.


czy bawic sie w federacje konsumentow ?


Gotfryd dziś cytował "bzdury" generowane przez takie federacje, więc ja
bym uważał :)


no ale zobacz co oni pitolą (na moje ostateczne zadanie):

firma Sony oraz jej autoryzowany partner serwisowy wywiązała się ze zobowiązań opisanych w Ograniczonej Gwarancji poprzez wystosowanie wspomnianej ekspertyzy. Na podstawie tego dokumentu może Pan skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcą w celu wymiany telefonu na ten sam lub inny model, albo zwrotu kosztów zakupu.

Wspomniany przez Pana punkt Gwarancji obowiązuje, jakkolwiek w przypadku kiedy autoryzowane centrum serwisowe nie jest w stanie ani naprawić ani wymienić konkretnej jednostki, może wystosować ekspertyzę, która upoważnia klienta do wymiany telefonu lub zwrotu kosztów zakupu u sprzedawcy.

czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram...

Data: 2013-01-29 19:36:06
Autor: Gotfryd Smolik news
odkupilem telefon - zawila sprawa
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram...

  IMVHO:
1. formalnie ich poinformuj, że sklep odmówił przyjęcia zgłoszenia
  (podając dane, kiedy to było itede)

  Potem rzuć monetą.
  Możesz rzecznika konsumentów zająć, jak najbardziej: dopóki
nie idziesz do sądu, to co rzecznik im nagada może zadziałać
a nie powinno zaszkodzić.
  Gadanie rzecznika szkodziło klientom dopiero wtedy, kiedy
na podstawie tego gadania (a nie przepisów) szli do sądu
z bezzasadnymi roszczeniami :)

  W razie wylosowania wersji bez rzecznika ;) do sądu bym zaraz
nie szedł, ale IMVHO jasno wyłożyć że taki zamiar jest
w planie nie zawadzi.
  Najpierw niech odmówią kiedy już będą *wiedzieli* że sklep
odmówił przyjęcia.
  Na razie to oni biedni są, poszkodowani, wszyscy dookoła
coś chcą zupełnie niesłusznie ;) (ironizuję na okoliczność
MOŻLIWEGO naruszania umowy przez sklep, w końcu tego
nie wiemy, jaka to umowa).
  W sumie popatrz np. na allegro - jak czystasz w odpowiedzi
do komentarza "mógł dać znać że coś jest nie tak to byśmy
niezwłocznie poprawili/wymienili/załatwili a nie zaraz
dawać negatywa", to też nie wiesz co o tym myśleć, prawda?

  To że FORMALNIE oni mają obowiązek obsłużyć reklamację
to jedno, a to że FORMALNIE nie wiedzą (jak rozumiem) że
sklep odmawia wymiany to drugie.

  FORMALNIE za to odpowiadają. Ale (jeszcze) dowodu na to,
że nie jesteś pieniaczem nie ma ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-29 22:13:12
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-29 19:36, Gotfryd Smolik news pisze:

  To że FORMALNIE oni mają obowiązek obsłużyć reklamację
to jedno, a to że FORMALNIE nie wiedzą (jak rozumiem) że
sklep odmawia wymiany to drugie.

już wiedzą o odmowie Polkomtela.

Data: 2013-01-30 00:42:40
Autor: Gotfryd Smolik news
odkupilem telefon - zawila sprawa
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

już wiedzą o odmowie Polkomtela.

  Ale my nie wiemy, czy formalnie, znaczy masz dowód na piśmie
że tak jest :)
(i co odpowiedzieli)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-30 06:04:47
Autor: Marek Dyjor
odkupilem telefon - zawila sprawa
Gotfryd Smolik news wrote:
On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

już wiedzą o odmowie Polkomtela.

 Ale my nie wiemy, czy formalnie, znaczy masz dowód na piśmie
że tak jest :)
(i co odpowiedzieli)

hm...

może powinien ten teleofn wysłac do serwisu do niemiec ;-)

odkupilem telefon - zawila sprawa

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona