Data: 2013-01-30 06:10:18 | |
Autor: Marek Dyjor | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
news wrote:
powiedzcie mi jak mam wybrnac z tej sytuacji nie angazujac pani X ? jaka ty masz tę gwarancję? to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland? czy jakie¶ cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z polkomtelem? bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na sklep, oni powinni ci po prostu przysłać nowy telefon, w końcu s± serwisem autoryzowanym sony. IMHO proponowany sposób realizacji twojego roszczenia jest jaki¶ dziwny. |
|
Data: 2013-01-30 11:31:41 | |
Autor: news | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
W dniu 2013-01-30 06:10, Marek Dyjor pisze:
jaka ty masz tę gwarancję? zwykła polska karta gwarancyjna sony ericsson to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland? tak czy jakie¶ cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z w gwarancji jest pieczec autoryzowanego sprzedawcy - czyli polkomtel bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na tez tak mysle bo to wynika wprost z warunkow gwarancji, slowem nie wspomina o sklepie poza tym ze wraz z telefonem powinienem okazac dowod zakupu u autoryzowanego sprzedawcy
|
|
Data: 2013-01-30 13:00:43 | |
Autor: Marek Dyjor | |
odkupilem telefon - zawila sprawa | |
news wrote:
W dniu 2013-01-30 06:10, Marek Dyjor pisze: obawiam sie że zostaje ci jednak federacja konsumentów... |
|