odkupilem telefon - zawila sprawa

Data: 2013-01-30 06:10:18
Autor: Marek Dyjor
odkupilem telefon - zawila sprawa
news wrote:
powiedzcie mi jak mam wybrnac z tej sytuacji nie angazujac pani X ?
zawsze wydawalo mi sie ze gwarancja jest na okaziciela i dotyczy
przedmiotu a nie osoby ktora go zakupila. czy takie klody pod nogi jak
powyzej mi rzuca polkomtel sa zgodne z prawem ?
napisalem tez do Sony Poland (to ich telefon) ale przerzucaja
odpowiedzialnosc zalatwienia tej sprawy na sprzedawce/dystrybutora (bo
probowali naprawic i sie nie udalo, wydali wiec ekspertyze), i kolko
sie zamyka.

co zrobic ?

jaka ty masz tę gwarancję?

to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland?

czy jakie¶ cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z polkomtelem?

bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na sklep, oni powinni ci po prostu przysłać nowy telefon, w końcu s± serwisem autoryzowanym sony.

IMHO proponowany sposób realizacji twojego roszczenia jest jaki¶ dziwny.

Data: 2013-01-30 11:31:41
Autor: news
odkupilem telefon - zawila sprawa
W dniu 2013-01-30 06:10, Marek Dyjor pisze:
jaka ty masz tę gwarancję?

zwykła polska karta gwarancyjna sony ericsson

to jest oryginalna gwarancja wystawiona przez sony poland?

tak

czy jakie¶ cudo wystawioen przez partnera handlowego współpracujacego z
polkomtelem?

w gwarancji jest pieczec autoryzowanego sprzedawcy - czyli polkomtel

bo dla mnie dziwny jest pomysł aby serwis przerzucał sprawę wymiany na
sklep, oni powinni ci po prostu przysłać nowy telefon, w końcu s±
serwisem autoryzowanym sony.

tez tak mysle bo to wynika wprost z warunkow gwarancji, slowem nie wspomina o sklepie poza tym ze wraz z telefonem powinienem okazac dowod zakupu u autoryzowanego sprzedawcy

IMHO proponowany sposób realizacji twojego roszczenia jest jaki¶ dziwny.

Data: 2013-01-30 13:00:43
Autor: Marek Dyjor
news wrote:
[...]

obawiam sie że zostaje ci jednak federacja konsumentów...

odkupilem telefon - zawila sprawa