odkurzacz i pył z gładzi

Data: 2009-11-06 11:37:24
Autor: hephalump
odkurzacz i pył z gładzi
Mamut pisze:
witam, mam mieszkanie po zrobienu gładzi, wiekszosc pyłu pozmiatana
ale reszte trzeba wciagnać odkurzaczem. Czy zwyklemu odkurzaczowi to
nie zaszkodzi? Slyszalem ze ten pyl przechodzi przez te filtry i moze
zaskodzic silnikowi itd. Prawda to ?

Jak najbardziej. Ja tak załatwiłem odkurzacz.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-11-06 02:58:30
Autor: Mamut
odkurzacz i pył z gładzi
a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
sie ze takim to raczej bezpieczne.

Data: 2009-11-06 12:28:39
Autor: adams99
odkurzacz i pył z gładzi
Mamut pisze:
a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
sie ze takim to raczej bezpieczne.

U mnie skończyło się na wymianie odkurzacza. Stary rozkręciłem, wyczyściłem ale i tak działał na około 50% swojej dawnej mocy.

Data: 2009-11-06 14:58:07
Autor: Damork
odkurzacz i pył z gładzi
Na mównicę wtargnął "Mamut", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

a takim piorącym? np jakbym chcial wypoczynek tym wyprac? Wydaje mi
sie ze takim to raczej bezpieczne.

Kilka lat temu też myślałem że to dobry pomysł, z tym że użyłem zwykłego
Wodnika bez funkcji prania. Szło ładnie do momentu gdy się odwróciłem i
zobaczyłem co się dzieje za odkurzaczem - pył z gładzi w połączeniu z wodą
momentalnie się spienił i odkurzacz rzygał wręcz z tyłu pianą. O dziwo po
wysuszeniu działał normalnie, ale nie polecam łączenia odkurzacza
wyposażonego w filtr wodny z pyłem gipsowym ;)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2009-11-06 16:40:53
Autor: Koteczek
odkurzacz i pył z gładzi
Damork wrote:
[...]

do wodnika byl dolaczany plyn (ze 100-200ml) any spieniaczowy ze tak to nazwe.

Tak czy siak poszukajcie odkurzaczy budowlanych, stakie maszyny. Wypozyczyc z jakies firmy typu majster klpeka narzedzia na wynajem. I robic.

odkurzacz i pył z gładzi