odkurzacz i żelazko jakie?

Data: 2011-01-13 13:14:29
Autor: Druid29
odkurzacz i żelazko jakie?

Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d2db16f$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
witam,
muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył  i wyzionął ducha po 2 latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z dużym workiem co powiecie o BOSCHu?

żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy się nad systemowym

czekam na jakieś propozycje uwagi

Ja mam na razie 70m2 paneli i kilkanaście m2 trakoty, a wkrótce ta ilość podwoi się.
Do gładkich powierzchni bezkonkurencyjna jest moim zdaniem ssawka Philipsa do parkietów  - z dwoma dyskami polerującymi. Ja ma Elektroluxa Ultra Silencer z rurami i ssawką Philipsa. Elektrolux dzięki długiemu kablowi ma 12 metrów zasięgu, pracuje bardzo kulturalnie.

Stary 9-letni Philips miał dzień słabości, więc na szybko kupiłem Electroluxa, jednak nadal dzielnie służy do innych zadań.

Oto wspomniana ssawka:
http://allegro.pl/ssawka-super-parquet-oryg-philips-do-wszystkich-i1406343722.html
i odkurzacz taki jak ten:
http://allegro.pl/odkurzacz-electrolux-ultra-silenc-agd-w-wa-fv-gw-i1402888490.html

Jeśli chodzi o żelazko, to jedna z serii Philipsów ma dużą średnicę wlewu wody. Jego poprzednik służył u mnie 8 lat.
Tu jest podobny model:
http://allegro.pl/zelazko-philips-gc-3531-2200w-i1392825340.html

Pozdrawiam,
Druid29