odkurzacz i żelazko jakie?

Data: 2011-01-12 23:06:48
Autor: m4rkiz
odkurzacz i żelazko jakie?
?Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d2db16f$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
witam,
muszę kupić odkurzacz i żelazko, może coś poradzicie?
odkurzacz (do tej pory zelmer syrius) nie zdzierżył  i wyzionął ducha po 2 latach - rozpadła się szczotka, teleskop, odpadło koło. Do sprzatania jest około 120m panele i kafle. interesują mnie workowce z dużym workiem co powiecie o BOSCHu?

żelazko - trójka małych dzieci więc dosyć mocno eksploatowane zastanawiamy się nad systemowym

czekam na jakieś propozycje uwagi

z odkurzaczy imho wartym uwagi jest profi, o ile im sie jakosc nie popsula
to sprzet nie do zajechania, bosche domowe z tego co widze niczym poza
nazwa sie nie roznia, pewnie nie sa zle, ale dopoki nie odpalilem kilka
lat temu profi 3 to nie spodziewalem sie ze moze byc taka roznica miedzy
odkurzaczami

te wszystkie male domowe sprzety z workami po 3 litry to naprawde pomylka,
zreszta w nich najwazniejsza cecha jest zazwyczaj producent i kolor ;)

gdybym mial teraz wybierac bralbym bez zastanowienia profi 20, ale nie sadze
zebym mial powod zmieniac odkurzacz jeszcze przez dlugie lata

oczywiscie pewnie jest cala masa dobrych odkurzaczy innych firm, ale akurat
ta firma zdecydowanie jest u mnie na plusie

odkurzacz i żelazko jakie?