odkurzacz zelmer

Data: 2009-05-08 19:54:37
Autor: Zbyszek
odkurzacz zelmer
witajcie,
chcialbym prosic o opinie o odkurzaczach jupiter ew. syrius i solaris.
chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla alergika.
mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-05-08 22:54:41
Autor: Jackare
odkurzacz zelmer
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.utmhdbj3okz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

mnie powiedziano w serwisie ze do turboszczotki potrzebne jest ok 1400 W mocy, bo turboszczotka jest napędzana siłą ssania odkurzacza. Może więc gdy słabszy silnik to elektroszczotka ?

Data: 2009-05-08 23:14:22
Autor: Jarek P.
odkurzacz zelmer
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
witajcie,
chcialbym prosic o opinie o odkurzaczach jupiter ew. syrius i solaris.
chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla
alergika.

Mam Jupitera i sobie go bardzo chwalę.

mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do
starszych zelmerow ?

Turboszczotkę nasadzasz po prostu na rurę, więc możesz ją założyć do dowolnego odkurzacza, ryzykując najwyżej, że będzie miał za małą siłę ciągu. Elektroszczotka dużo lepsza jest, bo działa niezależnie od ciągu, jedyna jej wada (poważna, niestety), to ten dodatkowy kabel.

J.

Data: 2009-05-09 08:04:03
Autor: Paweł Muszyński
odkurzacz zelmer
Zbyszek pisze:
[...]

Mam Syrius z elektroszczotką, mam porównanie z mamy Electroluxem z turboszczotką.
Syrius lepiej ciągnie i jest cichszy (używam go na 3/5 mocy).
Ma też fajne worki - nie papierowe, tylko takie jakby z kilku warstwa fizeliny (też jednorazowe) - nie śmierdzi przy odkurzaniu.

W porównaniu z Electroluxem ma tylko 2 wady:
1. Kabel od elektroszczotki - nie rozumiem dlaczego nie mogli zrobić wtyczki przy szczotce też - a tak odłożenie elektroszczotki wiąże się albo z jej ciągnięciem na kablu, albo z rozpinaniem tegóż kabla.

2. Wyważenie - electrolux jest bardziej płaski i przy odkurzaniu po prostu się go ciągnie za sobą rurą, Zelmer przy takim obchodzeniu potrafi się przewrócić na plecy.

Ale ogólnie polecam, elektroszczotka jest bardzo fajna do odkurzania dywanów, a po wyłączeniu napędu do paneli itp.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-05-09 13:44:41
Autor: Jarek P.
odkurzacz zelmer
Paweł Muszyński <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> wrote:

2. Wyważenie - electrolux jest bardziej płaski i przy odkurzaniu po
prostu się go ciągnie za sobą rurą, Zelmer przy takim obchodzeniu
potrafi się przewrócić na plecy.

To musieli w Syriusie coś tu zepsuć, bo mój Jupiter jeździ pięknie, nawet jak się go w bok szarpnie, to po prostu skręca :-)

J.

Data: 2009-05-11 08:24:47
Autor: Paweł Muszyński
odkurzacz zelmer
Jarek P. pisze:
[...]

Syrius jest wyższy i węższy, i to chyba stąd.

Data: 2009-05-11 03:39:44
Autor: ZbyszekZ
odkurzacz zelmer
On 8 May, 19:54, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
[...]

Używałem Zelmera przez wiele lat, aż się zepsuł jakie 6-7 lat temu.
Od tego czasu żaden nie wytrzymał nawet dwóch lat (jako że gwarancję
mają długą to jeden jest na działce a drugi u teściów).
Teraz ćwiczę elektroluxa (maximus), ale że dopiero 3 czy 4 miesiące to
jeszcze nie będe polecał.
Pierwszy rok wytrzymywał każdy (nawet Meteor), problemy zaczynały się
później :-)

--
ZZ@private

Data: 2009-05-11 12:29:24
Autor: e2rd / Darek K.
odkurzacz zelmer
[...]

solaris twix z elektroszczotką. Odkurzacz bardzo dobry, dość duża moc, jak chcesz możesz odkurzać z workiem (jeszcze nie próbowałem), jak nie to do pojemnika. Elektroszczotka podłączona 1 raz w celu sprawdzenia czy działa, jak nie masz zwierząt sierściastych/pierdolca na punkcie włoska na dywaniku to raczej bezsensowny wydatek (u mnie była opcja powrotu kota, dlatego jest w tej wersji, na szczęście jak na razie obywa się bez zwierzaka).

Kupiony w sklepie torres.pl jakieś 2-3 lata temu (było tanio a do tego ostatnio zepsuł się jakiś układ, wymieniono w 2 dni w serwisie a sklep za darmo dosyłał mi naklejki na gwarancję, które gdzieś wcześniej zgubiłem - miło, dlatego o tym wspominam).

Pozd,
e2rd
Darek K.

Data: 2009-05-19 14:57:27
Autor: Bajbus13
odkurzacz zelmer

[...]
Potwierdzam- zona po wlaczeniu powiedziala "JAKI CICHY".. po starym philipsie
Za te pieniadze (510 pln) lepszego nie znalazlem.Ja wybralem solaris 5500.0 HQ
Niestety, nie mialem okazji sprawdzic 5500.3 ( ze sterowaniem w  raczce) - czasem bys sie przydalo
Ten ma mniej elektroniki wiec powinien byc bardziej niezawodny- na teraz po 2 miesiacach - super.
Elektro-szczotka  jest w zestawie- czasem sie przydaje.Warto miec taka mozliwosc nawet jesli caly czas nie uzywasz.
No i wybor: workowy czy cyklonowy - fajna sprawa.
Polecam
Pzdr
Bajbus13

Data: 2009-05-19 15:12:22
Autor: kris
odkurzacz zelmer

Użytkownik "Bajbus13" <bajbus13@tlen.pl> napisał w wiadomości news:guua9n$bm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Post sponsorowany....

Krzysiek

Data: 2009-05-20 08:31:57
Autor: Bajbus13
odkurzacz zelmer

Post sponsorowany....

niestety nie  :(

Data: 2009-05-19 19:49:48
Autor: Pietrek
odkurzacz zelmer

> [...]

philipsie
Za te pieniadze (510 pln) lepszego nie znalazlem.Ja wybralem solaris

Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to Ultra
Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...

P.

Data: 2009-05-19 20:16:21
Autor: Kamikazee
odkurzacz zelmer
Pietrek pisze:
Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to Ultra
Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...

Chyba raczej nie słyszał.

Data: 2009-05-20 10:30:45
Autor: ąćęłńóśźż
odkurzacz zelmer
Pewnie na łozyskach, które wytrzymają dokładnie dzień dłużej niż gwarancja?
JaC

-- -- -

Chyba raczej nie słyszał.

Data: 2009-05-20 11:44:43
Autor: Bajbus13
odkurzacz zelmer

Pewnie na łozyskach, które wytrzymają dokładnie dzień dłużej niż gwarancja?
JaC

Pocieszajace jest to, ze stary poczciwy philips (niskobudzetoway) po 5 latach uzytkowania,
remoncie mieszkania a pozniej budowie i urzadzaniu domu jeszcze dziala.
Robione bruzdy w wylewce troche daly sie mu we znaki, a jako sprzet budowlany dobrze sie sprawdzil.
Jesli ten elektorlux przejdzie podobna sciezke i bedzie dzialal - to chyle czola.
Co do zelmera - jak wytrzyma w tym stanie najblizsze 5-7 lat
to mozna bedzie go bez zalu wyminicna nowy model
Pzdr

Data: 2009-05-20 08:29:42
Autor: Bajbus13
odkurzacz zelmer

Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to Ultra
Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...
Widze ,ze z zasady merytoryke pomijasz ....
Nie szukalem cichego ale mocnego i wydajnego.
Cena - porownaj w sklepie dla idiotow bedziesz wiedzial o czym jest mowa.
Oczywisice wiesz, ze w tej cenie byl tez maly zelmer samochodowy
Ja opisalem moj przypadek - ty zapewne jestes "medrcem podworkowym" wiec wiesz lepiej.
Co do "Ultra Silencera chyba nie widziałeś" - nie, nie slyszalem  - widziec widzialem.

Data: 2009-05-11 12:45:18
Autor: hephalump
odkurzacz

Podepnę się pod wątek.
Jakiś odkurzacz do usuwania drobnego pyłu możecie mi polecić. Bo na podłogach w moim domu potrafi się go zbierać tyle, że zwykłe odkurzacze workowe i bezworkowe wymiękają.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

Data: 2009-05-19 23:43:24
Autor: Adam Płaszczyca
odkurzacz zelmer
Dnia Fri, 08 May 2009 19:54:37 +0200, Zbyszek napisał(a):

[...]

Ja mam Syriusza i jestem bardzo zadowolony. Turboszczotka przy dwóch
futrzakach w domu to bajka :D

--
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

odkurzacz zelmer