odkurzacz zelmer

Data: 2009-05-11 03:39:44
Autor: ZbyszekZ
odkurzacz zelmer
On 8 May, 19:54, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
witajcie,
chcialbym prosic o opinie o odkurzaczach jupiter ew. syrius i solaris.
chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla alergika.
mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

Używałem Zelmera przez wiele lat, aż się zepsuł jakie 6-7 lat temu.
Od tego czasu żaden nie wytrzymał nawet dwóch lat (jako że gwarancję
mają długą to jeden jest na działce a drugi u teściów).
Teraz ćwiczę elektroluxa (maximus), ale że dopiero 3 czy 4 miesiące to
jeszcze nie będe polecał.
Pierwszy rok wytrzymywał każdy (nawet Meteor), problemy zaczynały się
później :-)

--
ZZ@private

odkurzacz zelmer