odlaczanie dysku zewnetrznego

Data: 2011-06-06 10:59:13
Autor: Mateusz
odlaczanie dysku zewnetrznego
Użytkownik fir@NOSPAM.gazeta.pl napisał:
hej, kupilem ostatnio dysk twardy zewnetrzny duzy WD 1 terabajt (w komputroniku za 230z) i wszystko dziala super tylko nie wiem jak to jest z odlaczaniem tego sprzetu - czy mam najpierw wylaczyc kompa pozniej
wyjac dysk; czy tez np czy moge wylaczyc dysk w dowolnym momencie
(wyciagajac zasilacz z gniazdka itp) jak to jest?
czy moge wyjac dysk gdy hibernuje kompa (zwykle hibernuje a nie wylaczam)
tak samo jak jest z tym wyciaganiem zasilacza- sa jakies reguly
postepowania; poki co ze dwa razy winda pokazala informacje
ze nie moga zapisac czegostam ale z danych na dysku na oko nic mi nie zniknelo

Odmontowac urzadzenie USB i mozna odlaczyc dysk bez wylaczania kompa i strachu ze sie cos nei zapisze.

Data: 2011-06-06 11:39:44
Autor: Tans
Mateusz wrote:
Odmontowac urzadzenie USB i mozna odlaczyc dysk bez wylaczania kompa i strachu ze sie cos nei zapisze.

Skąd wiesz, że ma usb a nie np. e-sata?

Tans

Data: 2011-06-06 18:20:23
Autor: Wojciech Wrodarczyk
W dniu 2011-06-06 11:39, Tans pisze:
Mateusz wrote:
Odmontowac urzadzenie USB i mozna odlaczyc dysk bez wylaczania kompa i
strachu ze sie cos nei zapisze.

Skąd wiesz, że ma usb a nie np. e-sata?

Tans
e-sata chyba też hot-plug

Data: 2011-06-06 18:26:55
Autor: JoteR
"Tans" <.@.> napisał:

Skąd wiesz, że ma usb a nie np. e-sata?

"dysk twardy zewnetrzny duzy WD 1 terabajt (w komputroniku za 230z)"
Hint: cena.

JoteR

Data: 2011-06-06 20:13:24
Autor: qwerty
Użytkownik "JoteR"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isiv4m$rg5$1@inews.gazeta.pl...
"dysk twardy zewnetrzny duzy WD 1 terabajt (w komputroniku za 230z)"
Hint: cena.

Ja nie widzę:
http://www.komputronik.pl/category/924/Zewnetrzne.html?sb=&sd=&sort=1&by=f_price_1&sa=&vg=0&ot=23&prod[]=81&a[441][]=5098

Data: 2011-06-06 21:11:11
Autor: JoteR
"qwerty" napisał:

[...]

Załóż filtr na e-SATA i cenę poniżej 7 stów. Teraz widzisz? Nie widzisz? A widzisz ;->

JoteR

Data: 2011-06-07 03:02:58
Autor: Mateusz
Użytkownik JoteR napisał:

[...]