odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?

Data: 2010-04-15 22:05:13
Autor: Barbara K.
odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?
Witajcie,
Mąż musi złożyć dwa PIT-y (z umowy o pracę i DG). Przy czym w każdym z osobna nie wystarczy podatku, aby odliczyć całą ulgę. Czy da się to jakoś połączyć (w sensie odliczenia części z jednego i części z drugiego)?
I jeszcze jedno. Chcemy rozliczyć się razem. Czy w takiej sytuacji wpisujemy moje dane tylko do jednego z tych PIT-ów, czy do obu?
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Barbara

Data: 2010-04-15 22:17:22
Autor: SDD

Użytkownik "Barbara K." <abc124@onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7rh8$ah8$1news.onet.pl...

Mąż musi złożyć dwa PIT-y (z umowy o pracę i DG). Przy czym w każdym z
(...)
I jeszcze jedno. Chcemy rozliczyć się razem.
(...)

Te dwie okolicznosci wzajemnie sie wykluczaja.
Albo maz jest na podatku progresywnym - i wtedy wypelnia JEDEN PIT-36 obejmujacy zarowno DG jak i umowe o prace,
albo jest na liniowym i wypelnia faktycznie dwa PIT-y: PIT-36L oraz PIT-37, ale wowczas NIE MOZECIE ROZLICZYC SIE RAZEM.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-15 22:21:57
Autor: SDD
odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?

Użytkownik "Barbara K." <abc124@onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7rh8$ah8$1news.onet.pl...

moje dane tylko do jednego z tych PIT-ów, czy do obu?

I oczywiscie, jesli maz jest na podatku progresywnym, to wowczas rozliczajac sie razem oboje wypelniacie TYLKO JEDEN PIT-36.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-16 08:25:17
Autor: Barbara K.
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hq7sh0$e8n$1news.onet.pl...
I oczywiscie, jesli maz jest na podatku progresywnym, to wowczas rozliczajac sie razem oboje wypelniacie TYLKO JEDEN PIT-36.

Dzięki wielkie. Jakoś tak sobie zakodowałam, że muszę wypełnić mu dwa PIT-y. Osobno na DG (progersywny) i na UoP.
To zdecydowanie ułatwia sprawę :-)
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
Barbara

odliczenie na dziecko a dwa PIT-y (36 i 37) ?