odliczenie vat a rodzaj abonamentu (firma/indywid.)

Data: 2011-09-01 22:35:24
Autor: yabba
odliczenie vat a rodzaj abonamentu (firma/indywid.)
Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam

Dzisiaj Pan w Orange zastrzelił mnie tekstem, że jeśli wpiszę dane firmy
do umowy indywidualnej, to nie będę mógł odliczać VAT (a przy abonamencie
firmowym - owszem).

Temat wziął się stąd, że Orange ma abonamenty dla firm jakieś chore, ale w
mojej sytuacji całkiem fajnie grałaby Pantera II.

Czy koleś bredził jak potłuczony, czy rzeczywiście tak jest, a jeśli nie
można odliczać VAT przy abonamencie kl.ind., to dlaczego?

Umowę podpisz na osobę indywidualną, a potem zmień ją na firmę, bez
zmieniania taryfy. Ja robiłem podobny manewr i się udało. Dopytaj się jakie
są koszty zmiany abonenta, bo w cenniku Orange było kilka niuansów
związanych z przepisywaniem umowy. Niektóre zmiany były bezpłatne, a inne
kosztowały około 300 zł.

--
Pozdrawiam,

yabba

odliczenie vat a rodzaj abonamentu (firma/indywid.)