odliczyć wat

Data: 2009-03-07 20:28:54
Autor: dawid
odliczyć wat
witam mam w zasadzie dwa pyt . chce kupić motor suzuki njlepij bandit zokło 3 letni na co uwarzać przy kupnie , i czy to dobry motor , drugie pyt jaki wpiś w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

Data: 2009-03-07 20:34:14
Autor: Jacek Czerwinski
odliczyć wat
dawid pisze:
witam mam w zasadzie dwa pyt . chce kupić motor suzuki njlepij bandit zokło 3 letni na co uwarzać przy kupnie
Sugerował bym, że na ortografię
>, i czy to dobry motor , drugie pyt jaki wpiś
w ewidencji gospodarczej by odliczyć wat od motoru ,dziękuje za opowidzi

Jak nie masz choćby w zarysie pojęcia o podatkach to pytaj księgowego.

Data: 2009-03-08 11:09:49
Autor: Bartek CBF1000A
odliczyć wat

Użytkownik "dawid" <dawid0070WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2dc3.00000122.49b2caf6newsgate.onet.pl...
[...]

Po pierwsze motocykl muisz kupić na fakturę Vat, od faktury zakupu mozesz odprowadzić  tylko 60% Vat (jak samochody osobowe). Co do wpisu w ewidencji - wszystko zależy, jak w razie kontroli wytłumaczysz potrzebę zakupu motocykla (czyli w jaki sposób przyczynił się do Twojego osiagania dochodu w ramach prowadzonej działalności) Ja mam PKWiD na dwie strony, wpisalem wszystko zwiazane z motoryzacją i częściami, handlem, naprawą itp. prowadzę dziłalność handlową w branży motoryzacyjnej, bardzo często odwiedzam moich klientów, dużą część moich klientów docelowych stanowią motocykliści. Takie wytłumaczenie wystarczyło podczas ubiegłorocznej kontroli.

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-03-08 14:29:21
Autor: dawid
odliczyć wat
dzięki bartek za odpowiedz,przepraszam za pisownie ale pisał to 8 latek (syn) pozdrawiam --

Data: 2009-03-08 13:27:12
Autor: Kuczu
odliczyć wat
dawid pisze:
[...]

Moge Ci mowic AS ? Bo podobnego belkotu dawno tu nie bylo :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-08 14:37:21
Autor: dawid
odliczyć wat
słuchaj frajerski psie ,możesz mi mówić jak chcesz, ewentualnie zapraszam na spotkanie twarza w twarz tel kontaktowy 888159871 odbieram od poniedziałku do piątku nie pozdrawiam dawid warszawa

Data: 2009-03-08 14:59:09
Autor: Kuczu
odliczyć wat
dawid pisze:
słuchaj frajerski psie ,możesz mi mówić jak chcesz, ewentualnie zapraszam na spotkanie twarza w twarz tel kontaktowy 888159871 odbieram od poniedziałku do piątku nie pozdrawiam dawid warszawa

Czyli co ? Dzisiaj mam nie dzwonic ?

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-03-08 15:02:46
Autor: Rafał Tomaszewski
odliczyć wat

Użytkownik "dawid" <dawid0070WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
dawid warszawa

aaaaaaa ze stolycy to chyba bandit  sie nie nada, może burgman nie będzie tam krawatem majtać

tyż nie pozdrawiam
rafał - z prowincji
4ipółexc

Data: 2009-03-08 17:37:40
Autor: morghul
odliczyć wat
LOL :) Szkoda że ci koledzy odpowiedzieli za nim sie wykazałeś...

To po co się tak stresujesz jak może Kuczu mowić jak chce?

P.S. To też 8 letni syn pisał? Podobny bełkot...

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

odliczyć wat