odlot rozumu...kawecki,pietrzykowski, boukun, tzvela...zalozycie sobie liczniki ? ;-))

Data: 2009-05-18 02:03:28
Autor: Mariusz Merta
odlot rozumu...kawecki,pietrzykowski, boukun, tzvela...zalozycie sobie liczniki ? ;-))
http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id=6108
zdaje sie, ze ludziom odbija coraz mocniej...
Mariusz Merta

Data: 2009-05-18 05:29:09
Autor: mrdevilyn
On 18 Maj, 11:03, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

zdaje sie, ze ludziom odbija coraz mocniej...

Zaraz znowu ludziom... Belgom! Powinni toto przemianować na
cycolandię , zgonic tam wszystkich boukunów i cyców z całej Europy i
ogrodzić drutem kolczastym, niechby tam sobie nawet i trawę żarli.
Miało się to g.. rozpaść już w zeszłym roku tymczasem ciągle kona
wydalając z siebie w przedsmiertnej agonii takie właśnie pierdy ;))
J-23

Data: 2009-05-18 14:57:38
Autor: CYC

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3fc40395-fa70-49e2-9e78-d3c7f0479d3dj12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Tyu sobie faszystowski kmiotku cycem geby nie wycieraj .
Zrozumial ? , czy pomoc batem zrozumiec polecenie ?.

cyc

Data: 2009-05-18 11:08:37
Autor: Panslavista
odlot rozumu...kawecki,pietrzykowski, boukun, tzvela...zalozycie sobie liczniki ? ;-))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci
http://www.korespondent.pl/index.php?x=artykul_r1&id=6108
zdaje sie, ze ludziom odbija coraz mocniej...
Mariusz Merta

Ale jaja!!! A samochodziki to juz wylacznie na wodorze jezdza?

Data: 2009-05-18 13:53:54
Autor: CYC
[...]

Merta zapomnial o tym , ze za komuny , niejedzenie miesa w okreslone dni tygodnia , za sprawa kosciola bylo niemal scisle przestrzegane ? .
Poniedzialki i piatki byly z ambony oglaszane dniami bezmiesnymi a sklepy miesne byly pozamykane .
Wtedy tez Cie to smieszylo ? . Po prostu tak chce spolecznosc i ma do tego prawo . Jesli kts zechce jesc kielbase mimo tego , ze ja kupic w okrslonym dniu nie zdola , to kupi ja sobie dzien wczesniej !.
Merta pieprzy tak , jakby nie zdawal sobie sprawy z tego , ze wszystko , ale to wszystko mozna wysmiac !.

cyc

Data: 2009-05-18 05:23:28
Autor: mrdevilyn
On 18 Maj, 13:53, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Znowu łżesz kanalio. Dniem bezmięsnym we wczesnej komunie był
wyłącznie  poniedziałek i nie miało to żadnegoz wiązku z Kosciołem.
Dopiero  począwszy od późnego edziagierka bęzmięsność rozszerzono na
wtorek, srode czwartek i piatek.
J-23

Data: 2009-05-18 14:55:11
Autor: CYC

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:f2d8f996-be72-4432-8435-11bc253e5a3br3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Lzesz bydlaku !.
Widac nie tylko mentalnie gowniarzem jestes ale i wiekowo bo nie pamietasz czasow o ktorych pisze !.
A z czym becwale mial ten zakaz zwiazek jak nie z kosciolem ? .
Do niedawna durniu zakaz jedzenia miesa w piatki byl nakazem kosciola . Ledwie pare lat temu czarni go zniesli a takie jak Ty calujace ich obsrane rece kmioty zaczeli zrec tania kielbasiure rowniez w piatek .
Co za polglowek !.

cyc

Data: 2009-05-18 05:59:44
Autor: mrdevilyn
On 18 Maj, 14:55, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

A z czym becwale mial ten zakaz zwiazek jak nie z kosciolem ? .

Ty śmieciu, PONIEDZIAŁEK jako dzień bezmiesny miał związek z
Kosciołem?? Chyba się ten związek ulągł w twoim debilniętym łbie.
A w piątek, czyli w dzień postu dla chrzescijan, nigdy żadenego dnia
bezmięsnego oficjalnie nie ogłoszono.
J-23

Data: 2009-05-19 08:42:01
Autor: CYC

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac856ea7-f0fd-44e8-8ae4-20a71d558c33p4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Oficjalnie nie ? . Widac ze grupenfurer zamiast do kosciola , chodzil na zebrania faszystowskich bojowkarzy i tak mu tam natlukli do pustego lba , ze nie pamieta o calej reszcie jaka go otacza !. To zwyczajny dla faszystow obrazek , ot takie pomieszanie glupoty z paranoja . czyli intelektualna hipertoskyna !.

cyc

Data: 2009-05-18 15:10:14
Autor: cirrus
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gurls9$9ho$1news.onet.pl...
[...]

Masz racje, na poczatku komuna oglosiła post w poniedzialek i nie popierała katolickiego postu w piatek.

--
stevep

Data: 2009-05-18 09:13:50
Autor: Mariusz Merta
panie cyc zapomnialem o panu z tym licznikiem, trzeba bedzie dorzucic sznurek od kielbasy do pomiaru panskiej yntelygencji
z tym chceniem bycia bezmiesnym to jest cos nie tak...zastanawiam czy
aby oni rzeczywiscie nie chca czy to tylko jest tak jak za komuny tzn.
ochotniczo ale sprobowalbys nie zrobic juzby jakis tow. cyc powiedzial
komu trzeba i co trzeba...
panie cyc ale powod jest absurdalny...bydelko wszystkiemu winne ??!!
to juz nie przemysl ??!!
Mariusz Merta

Data: 2009-05-19 09:07:00
Autor: Panslavista

> [...]

dniu nie zdola , to kupi ja sobie dzien wczesniej !.
Merta pieprzy tak , jakby nie zdawal sobie sprawy z tego , ze wszystko ,

    Pieprzysz, wybór czy jesz czy nie jest twój, a tamte były wymuszone,
nawet zmuszanie chłopów do oddawania świń za ćwierć darmo i zakaz uboju
zwierząt w gospodarstwach oraz handlu nim nie zapełniały rynku. Obowiązkowe
dostawy od chłopów i przez Polskę do Sowietów były ciężarem niszczącym
indywidualne rolnictwo i nie miały nic wspólnego z kościołem, w którym
okresy postu są doskonale znane od wieków.
    W rodzinach robotniczych mięso bywało raz na tydzień, w ciągu tygodnia
rodzina w której nie pito i nie palono miała czasem jekieś wyroby
garmażeryjne czy wędliniarskie - ojciec dostawał kaszankę a do pracy
pasztetówkę lub salceson włożony pomiędzy pajdy chleba. Chłoporobotnicy
wozili sobie mleko w litrowych lub półlitrowych butelkach najczęściej
zatkanych zwitkiem papieru gazetowego, gotowane jajka w chlebie, czasem
jajecznicę włożoną jak wędlinę.
    Cichcem handlowano mięsem - ścigano i karano więzieniem za taki handel,
podobnie za samo posiadanie obcych walut. Paczki z zagranicy - UBowcy
bezlitosnie pruli odzież w poszukiwaniu dolarów, kradli cenniejsze
produkty - kawę ziarnistą, kakao itp. Później gdy zorganizowano przesyłanie
przez firmę na zamówienie (były listy produktów które posyłający zamawiał
proceder ustal, gdyż nadający nie miał dostępu do paczki.
    To się fajnie nazywało "Sojusz dla postępu"...

Data: 2009-05-19 14:29:08
Autor: CYC

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gutlur$cnk$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

proceder ustal, gdyż nadający nie miał dostępu do paczki.
   To się fajnie nazywało "Sojusz dla postępu"...

Rozumiem , ze w Ameryce po wojnie secesyjnej wszyscy byli bogaci , zdrowi i nazarci !!.
Nie rozumiesz tego , ze piszesz o czasasch , kiedy na polach bylo  wiecej min niz kartofli ? , ze krowy juz dawno byly strawione naj[ierw w niemieckich a potem sovieckich zoladkach a te ktore sie rodzily nie byly w stanie nastarczyc miesa dla wyglodzonej wojna Polski ? .
Nie rozumiesz tego , ze na poczatku  lat piecdziesiatych nie moglo byc w Polsce  telewizorow bo nie bylo ich rpowniez w Nie,mczech , Francji a pewnie i w Ameryce , choc pojedyncze egzemplarze mogly juz bawic tam oczy jankesow ? .
Chlop musial byc zmuszany do dostaw bo miasto glodowalo bo tak sie sklada , ze ani zborza , ani miesa w fabrykach , ktorych tez nie bylo , nie da sie wyprodukowac . Chlop zas w swojej znanej chytrosci usilowal spekulowac wyprodukowanym towarem zdajac dla siebie wszystkie te przywileje jakie przyniosla spoleczenstwu komuna a wiec darmowe leczenie , niemal darmowe lekarstwa , darmowe szkoly , zwolnienia z podatkow ,=i Bog sam wie co tam jescze wtedy bylo !.
Czy trzeba byc geniuszem aby zrozumiec zaleznosc wystepujacej  biedy pierwszych lat powojennych od samej wojny i trwajacej piec lat okupacji po ktorej zostaly na naszych ziemiach tyko zgliszcza , komunistyczna wladza i apatia Polakow , ktorych zdradzili jankesi , zabojady i herbaciarze ? .
Nie pisz wiec bzdur o tym , ze w latach piecdziesiatych nie bylo dobrobytu bo wtedy nie byloby go nawet jesliby rzadzil nami znany geniusz kapitalizmu ..............Balcerowicz :) i Kaczynscy !! :) .

cyc

odlot rozumu...kawecki,pietrzykowski, boukun, tzvela...zalozycie sobie liczniki ? ;-))