odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon

Data: 2011-03-05 16:49:48
Autor: KRZYZAK
odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon
Dnia Sat, 05 Mar 2011 15:00:12 +0100, trialUser napisał(a):

jak to będzie dalej wyglądać, czy mam jakiekolwiek szanse?

Raczej nie masz...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-03-05 17:43:19
Autor: Hades
odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon
Użytkownik "KRZYZAK"
jak to będzie dalej wyglądać, czy mam jakiekolwiek szanse?

Raczej nie masz...

I po co tak bezsensownie pisac? Do udowodnienia tego czy przez
telefon w danym dniu i o danej godzinie sie rozmawialo wystarczy
biling rozmow.
AM

Data: 2011-03-05 17:47:44
Autor: spp
W dniu 2011-03-05 17:43, Hades pisze:

I po co tak bezsensownie pisac? Do udowodnienia tego czy przez
telefon w danym dniu i o danej godzinie sie rozmawialo wystarczy
biling rozmow.

Wszystkich telefonów?

--
spp

Data: 2011-03-05 17:49:08
Autor: m4rkiz
odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon

Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d726827$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "KRZYZAK"
[...]

z opisanej sytuacji wynika ze biling nie pomoze
pomogloby gdyby operator mogl okreslic czy rozmowa byla prowadzona
z jednego miejsca czy w ruchu ale dostep do takich danych to sf

Data: 2011-03-05 18:24:14
Autor: trialUser
> [...]
> I po co tak bezsensownie pisac? Do udowodnienia tego czy przez
> telefon w danym dniu i o danej godzinie sie rozmawialo wystarczy

no właśnie problem jest że 5 minut przed prowadziłem rozmowę, ale jeszcze nie jechałem bo dopiero startowałem, więc dlatego jest to trudne z mojej perspektywy, dlatego okazałem telefon do kontroli, jednak wg policji te kilka minut nie grało roli, stwierdzili, że widzieli, że go chowałem w dłoni :), bo samego telefonu nie mogli zobaczyć z prostej przyczyny gdyż był w kieszeni :),

pozdrawiam
trial

Data: 2011-03-05 19:02:38
Autor: Hades
odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon
Użytkownik "trialUser"
> [...]

no właśnie problem jest że 5 minut przed prowadziłem rozmowę, ale jeszcze nie jechałem bo dopiero startowałem, więc dlatego jest to trudne z mojej perspektywy, dlatego okazałem telefon do kontroli, jednak wg policji te kilka minut nie grało roli, stwierdzili, że widzieli, że go chowałem w dłoni :), bo samego telefonu nie mogli zobaczyć z prostej przyczyny gdyż był w kieszeni :),

Sam sie wiec zdecyduj. Albo naprawde jestes niewinny albo cos krecisz.
Skoro skonczyles rozmawiac o godzinie 14.37 a kontrol miala miejsce o
14.42 to sprawa chyba jest prosta. Reszty trzeba bylo dopilnowac. Jesli
funkcjonarjusze twierdza ze rozmowa prowadzona byla przez telefon jaki
im okazales to informacja ta powinna znalezc sie w notatce i po sprawie.
Reszta bedzie w bilingu.
AM

Data: 2011-03-05 19:06:47
Autor: trialUser
[...]

nie prowadziłem rozmowy przez telefon prowadzać, kiedy to rzekomo mnie widział policjant, prowadziłem ją 5 minut wcześniej niż wyjechałem,

jakbym rozmawiał to bym mandat przyjął, proste,
nie mogli widzieć telefonu skoro go nie było,
czyli tak rozmawiałem 15:22,
z policją mijałem się około 15:27/28
zostałem zatrzymany 15:31/32,
wiec tak to wygląda naprawdę, a wiem jakim się może wydawać, i nie kręcę,

pozdrawiam
trial

Data: 2011-03-05 19:10:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-05 19:06, trialUser pisze:

nie prowadziłem rozmowy przez telefon prowadzać, kiedy to rzekomo mnie
widział policjant, prowadziłem ją 5 minut wcześniej niż wyjechałem,

Coś kręcisz:

"mam połączenie sprzed około 5 minut jak minąłem się z policją"

Samo się tam znalazło?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-05 20:19:44
Autor: mvoicem
(05.03.2011 19:10), Liwiusz wrote:
[...]

No nie samo, on dzwonił. 5 minut temu przed tym jak minął się z policją.

p. m.

Data: 2011-03-06 00:43:13
Autor: le fourmi
odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon
No nie samo, on dzwonił. 5 minut temu przed tym jak minął się z policją.

ja bym zapłacił 200zł i przynajmniej ominął by mnie sąd i koszty sądowe
ktoś kiedyś powiedział
"NIE KOP SIĘ Z KONIEM BO NIE WYGRASZ"
i tutaj właśnie mamytakie przypadek

Data: 2011-03-07 08:11:25
Autor: Tapatik
Użytkownik Liwiusz napisał:
[...]

5 minut przed minięciem Policji stał na parkingu i rozmawiał przez telefon. Gdy skończył rozmawiać to wtedy uruchomił silnik i ruszył.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2011-04-06 06:14:14
Autor: Budzik
odmowa przyjÄ?cia mandatu - policja wmawia mi rozmowÄ? przez telefon
Użytkownik trialUser trialUser@trial.net ...

słyszałes o czyms takim jak kropka?

Data: 2011-04-06 14:27:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 6 Apr 2011, Budzik wrote:

Użytkownik trialUser trialUser@trial.net ...
[...cięte, bo mój post jest OT...]

słyszałes o czyms takim jak kropka?

  Robi *bardzo* głęboki wdech i starcza mu na zdanie złożone,
przy którym:
Hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentaeter
(ae przy końcu jest digrafem, bo piszę z translacją stron kodowych)
....to jest pikuś. Mały.
  ;)

pzdr, Gotfryd

odmowa przyjęcia mandatu - policja wmawia mi rozmowę przez telefon