odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc

Data: 2010-10-28 15:44:55
Autor: Marek Dyjor
odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
bagno wrote:
Witam. Mam od kilku lat OC w pzu. Za poprzedni  rok miałem wszystko
opłacone. Minął termin na wypowiedzenie więc umowa się przedłużyła
automatycznie. Tyle tylko, że jeszcze nie zapłaciłem.

Czy pzu może mi odmówić wydawania potwierdzenia oc ?

Z tego co znalazłem w internecie to OC powinno dalej obowiązywać. A
ja nie mogę
jeździć samochodem bo nie mam tej kartki.

I przy okazji: czy to jest coś nienormalnego, że płacę przelewem z
banku internetowego ?
Co ide po te potwierdzenie to patrzą na mnie jak na idiote - przecież
wystaarczy iść
zapłacić na poczcie (ble) i już jest potwierdzenie gotowe.

a potwierdzenia przelewu sie nei da wydrukować?

Data: 2010-10-28 20:45:25
Autor: animka
W dniu 2010-10-28 15:44, Marek Dyjor pisze:
bagno wrote:
[...]

Pewnie nie ma zainstalowanego programiku do PDF-a i nie ma drukarki.

--
animka

odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc