odmowa wypłaty z konta

Data: 2014-12-10 00:37:02
Autor: Dąbrowski
odmowa wypłaty z konta
W dniu 2014-12-10 00:26, marek pisze:
Spotkała mnie sytuacja, że odmówiono mi wypłaty w banku z konta
walutowego ponieważ jego saldo nie jest "wyrównane" do jednostki waluty
i zawiera "ogonek" w postaci centów. Chciałem wypłacić całą kwotę tj.
wyzerować konto i nie mogę tego zrobić.

Jaki bank? Likwidowałem rachunek walutowy w Pekao S.A. Wypłacili całość, z tym że końcówkę w centach przeliczyli na złote i w tej walucie wypłacili.

Data: 2014-12-10 01:03:41
Autor: marek
odmowa wypłaty z konta
On 10.12.2014 00:37, Dąbrowski wrote:
[...]

Multibank. Miałeś konto PLN w Pekao S.A. w chwili likwidacji?

Marek

Data: 2014-12-10 12:12:12
Autor: Dąbrowski
odmowa wypłaty z konta
W dniu 2014-12-10 01:03, marek pisze:

Multibank. Miałeś konto PLN w Pekao S.A. w chwili likwidacji?

Tak. Konto w PLN i konto w USD. Likwidowałem oba.

odmowa wypłaty z konta