odmowa zapłaty za wykonaną usługę

Data: 2013-01-12 00:45:05
Autor: Robert Tomasik
odmowa zapłaty za wykonaną usługę
Użytkownik <bartmeteo@gmail.com> napisał w wiadomości news:16ec4003-3bca-465c-a791-2ed666d7e339googlegroups.com...

Projekt zawiera wadę prawną, skoro nie moze go urząd uzgodnić. Zatem nie wykonano prawidłowo dzieła.

Data: 2013-01-11 16:05:59
Autor: bartmeteo
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 00:45:05 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Projekt zawiera wadę prawną, skoro nie moze go urząd uzgodnić. Zatem nie wykonano prawidłowo dzieła.

Hmmm..."wada prawna" w tym akurat przypadku może być widzimisię urzędnika. Jeden uzna a drugi już nie, ten sam projekt. Jest to kwestia uznaniowa, czysto dyskusyjna. Równie dobrze ten sam urzędnik w nieskończoność może odrzucać pod jakimś tam pretekstem projekty. dziękuje za odpowiedź.

Data: 2013-01-12 12:28:04
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 12 Jan 2013, Robert Tomasik wrote:

Użytkownik <bartmeteo@gmail.com> napisał

Projekt zawiera wadę prawną, skoro nie moze go urząd uzgodnić.
Zatem nie wykonano prawidłowo dzieła.

  Napisał również o "zleceniodawcy" - dojście jaka intencja stron
została wyrażona w umowie może być trudne.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-12 13:58:09
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1301121226400.3228quad...
[...]

No ale jak zleceniobiorca będzie chciał przed sądem dochodzić roszczenia, to będzie musiał dowieść, że zgodną wolą obydwu stron było, ze należność sie należy nawet jeśli projekt nie zostanie zatwierdzony, czyli z urzędowej strony patrząc będzie wadliwy. Powodzenia!

Data: 2013-01-14 03:49:43
Autor: Marek
On Jan 12, 1:58 pm, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smo...@stanpol.com.pl> napisał w
> [...]

sie należy nawet jeśli projekt nie zostanie zatwierdzony, czyli z urzędowej
strony patrząc będzie wadliwy. Powodzenia!

Nie musi byc "wadliwy".
Ja tez mialem problemy z akceptacja mojego projektu w "Architekturze",
bo byl nietypowy, a wioska jest pod "ochrona zabytków".
Projekt sie , poprostu, pani architekt z urzedu nie podobal, bo nie
"pasowal do pozostalych budynkow".
Na szczescie mialem ustna umowe z wykonawca projektu, ze place dopiero
po akceptacj.
Ostatecznie , to on z nia telefonicznie konferowal ( kilka razy, po
2-3 godziny), no i projekt przeszedl, bez koniecznosci zmian.

odmowa zapłaty za wykonaną usługę